Gå til innhold

Disse hormonene gjør meg gal....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg erklærer meg som meget hormonell. forrige svangerskap og så langt i dette har jeg vært opp og ned med humøret. sint og glad om hverandre, sier mye som jeg egentlig ikke mener osv. samboeren min siler ut det som er hormon-prat og ikke, en stor fordel der.

Men i dag har jeg vært så grinete. tårene har falt for ingenting, jeg har vært så lei meg. Har ikke gjort noe hjemme i dag, bare sittet i en stol, slappa av, sett litt tv, bare vært nedfor. Og samboeren skjønner ikke at det er hormonene som herjer med meg, han tror jeg gråter for noe helt annet, jeg får liksom ikke forklart han det..

ååhh for en slitsom dag. håper på en bedre dag i morgen....

Ha en god hormonell helg alle sammen:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, kanskje han skulle lest dette innlegget? :-) Håper du får en bedre dag i morgen da, og mange fine dager framover. Tenk deg, vårsol, fuglekvitter, samboere/menn som er glade i oss og atpåtil GRAVIDE!!!

God helg til deg også! :-) Og alle dere ande også selvfølgelig!!! :-)

Skrevet

Godt å høre at i utgangspunktet lykkelige mammaer med mann og barn også kan være triste og hormonelle! Jeg har det så ufattelig slitsomt og leit for tiden, er i et spektakulært dårlig humør, trøtt og sliten og giddalaus... Og helt alene med magen da BF har bestemt seg for å kutte all kontakt. Trist for babyen....!! For min del kan han reise så langt han kommer ;). Men det er sant som skautrollet sier; vårsol og fuglekvitter, dette er den herligste tiden på året. Alt spirer, og det gjør jammen vi også :)

Skrevet

hehe må le litt når jeg tenker tilbake for 1 1/2 mnd siden så var jeg i en sånn bølgedale.. helt ufattelig og jeg skjønnte ikke hva der var,trodde jeg hadde blitt litt gærn . begynnte å grine av alt og ingenting.. men nå er det heldigvis over. tok test nu i begynnelsen av denne uken og den viste positivt,har hatt misstanke en stund men ikke turt å ta den måtte se om mensen uteble..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...