hormonkula<.m nr 3 på vei Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 tirsdag 22.04 kom vesle jenta vår som ett skudd!! kom hjem i dag og storkoser oss...fødselshistorie kommer:)
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Gratulerer med jenta! Etter som jeg skjønnner så måtte du vente litt på henne?? Men nå er hun da endelig her. Gratulerer og kos dere.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 masse gratulerer...var på tide..hehe.
2 Gullunger Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 Gratulerer! Ser frem til fødselshistorien!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå