♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Jeg var ferdig med oppdrage mitt 1 april. men har forsatt ikke fått siste lønninga jeg har krav på. Og i dag så fikk jeg lønnsslippen men pengene er forsatt ikke inne på kontoen. Når jeg ringte de i ste så sa de at pengene skulle være inne føre kl 5. men forsatt null penger. hva skal jeg gjøre menner de da hvis jeg ikke får pengene mine i dag. må vente til mandagen før jeg får snakket med de. Synes dette er irriterende altså. jeg har regninger som blir trekt osv
Gjest Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Da er det sikkert banken din som har forsinkelser. Så lenge pengene er trekt fra dems konto, er det lite Adecco kan gjøre
BettyBoob Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 jeg fikk lønna mi fra adecco på torsdag ettermiddag jeg. lønnsslippen kom idag. Oslo dette.
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 26. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2008 Jeg har nå vært inne for å sjekke og de har forsatt ikke kommet inn. Fikk jo beskjed at så lenge jeg hadde fått lønnslipp så var alt i orden. og de garanterte at pengene var inne innen kl 1700 i går. Men det er ganske så irriterende altså
BettyBoob Skrevet 26. april 2008 #6 Skrevet 26. april 2008 skjønner at det er irriterende! kjipt å måtte vente til mandag for å ringe og klage
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå