Gå til innhold

hadde dere turt å passe ungen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en venninne som har en liten gutt på 3 år.hun spurte om vi kunne passe han en dag, og vi sa såklart ja. han er blitt allergisk mot noe, men de vet ikke hva. han hovner opp, og får ikke puste. kan bli helt apatisk. Hun sa at vi fikk med to sprøyter vi skulle stikke i låret hvis han ble apatisk. hvis han sluttet å puste måtte vi ringe 113. det kunne gå 2-3 minutter før han døde hvis han ble rammet....

fikk litt panikk..... men..... vi har nå sakt ja.

hadde dere turt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snur litt på det, og sier at om det var min gutt så hadde jeg ikke turt å la noen andre passe ham før vi hadde funnet ut hva han reagerer på..

Skrevet

Signerer ~*-*¨~ her, hadde ikke latt noen passe barnet mitt om det var sånn. Hadde nok heller ikke tort å passe gutten. Tenk om det skjer noe. Nei huff, så skummelt.

Skrevet

Ja, det hadde jeg, men jeg hadde krevd aa faa en liste over garantert trygg mat eller at foreldrene sender med egen mat, ogsaa hadde jeg reist rett til legevakta om han hadde vist det minste tegn til aa hovne opp.

Skrevet

Kjære vene!!

Jeg ville da aldri bedt noen passe et så sykt barn. Huff, hva slags folk er dette da?

Det er lov til å ombestemme seg.

Skrevet

tror faktisk ikke jeg hadde turt det..

Skrevet

Men hadde forventet at de har en veeeeeldig god grunn til aa trenge pass da!

Skrevet

Ja, det hadde jeg turt.

Men hadde selvfølgelig styrt unna alt jeg vet man potensiellt kan være allergisk mot...

Det er da en smal sak å sette de sprøytene i låret.

(har en mann som er allergisk mot veps og sånt og han har med sprøyter, og selv om han ikke lenger er noe barn så klarer han sjelden å sette de selv, siden reaksjonen kommer så fort, enkelt og greit med de asså... Er normalt sånn "penn" ikke vanlige sprøyter)

Skrevet

vet ikke om jeg hadde tørt. ..men jeg hadde aldri tørt å latt noen passet min unge som var så allergisk mot noe. Da måtte det såfall være besteforeldre e.l som visst hvordan ungen min var under slike anfall og visste nøyaktig hvordan de skulle håndtere det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...