lille_Harepus Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 i formiddag opplevde jeg kansje alle mamma`er sitt hverste marreritt. Lillegutt (3 måneder) var ganske grinte så jeg trodde at han var trøtt. Vi skulle ut på besøk, bestemte meg derfor for å ligge ham i vognen mens vi jeg gjorde meg klar til å gå. Han sovnet nesten med en gang jeg la ham ned, tenkte ikke noe mer over denne sutringen. Så står jeg på badet og tilfeldigvis kommer jeg på at jeg har glemt å ta ut stikk-kontakten til vannkokeren i stuen. Jeg går forbi vognen til lillegutt på vei ut i stuen, og når jeg ser oppi den ligger han der helt blå-rød, jeg løfte ham opp å han puster ikke. han har munnen åpen som om kan skriker men det kommer ingen lyd ut. Får helt panikk, klarer ikke tenke, løper ut og opp til naboen som er sykepleier, på veien hoster han opp masse tykt slim. Å begynner etterhvert å puste igjen. Tårene min trilte, det er noe av det værste jeg har opplevd. Det gjør vondt langt inni mammahjerte bare ved å tenke på det, tenk om jeg ikke hadde gått forbi når jeg gjorde. huff. Nå har vi fått time på barneklinnikken klokken seks. Bare for å få ham undersøkt skummelt.
ifie Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Stakkars stakkars deg!! og for en utrolig lettelse at det gikk bra! Uff, fikk helt vondt i magen, jeg... Hurra for intuisjon og naboer som er sykepleiere!
hamsterpia Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Huff! Stakkars deg, og ikke minst babyen. Hadde fått helt panikk jeg, tror jeg. Så utrolig godt at deg gikk bra!
petite fleur Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Uff, fikk helt frysning jeg nå. Takk og pris at du gikk forbi akkurat da! Lykke til hos legen...
stine1108 Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Stakkars deg! Det som er lurt er å kjøpe en pustealarm etter at man har opplevd slikt! Bør egentlig invistere i det når man får barn. Slapper litt mer av da...
Gjest Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 Æsj, nå begynte jeg å grine:( Stakkars dere, men så bra at det gikk bra! Uff, kan tenke meg at mammhjertet ditt hadde det vondt ja.. fikk helt vondt selv jeg.. Hold oss oppdatert om dere finner noen konklusjon da!
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 Å herregud det var helt forferdelig å lese! Og takk GUD for at det gikk bra, og at du gikk forbi i tide. Måtte inn og sjekke til gutten min jeg nå. Lykke til med undersøkelsene og håper det ikke er noe alvorlig. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå