Gå til innhold

SUKK!!!!!!!!!!!

*Lykkelita*2barnsmor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i dag fått beskjed om at jeg ikke har rett på sykepenger lenger enn til februar (altså hadde...... rett på) Og at jeg nå skylder arbeidsplassen lønn for to mnd...

Hva med å informere meg om dette FØR retten på sykepenger opphører? Nei, DET kunne ikke NAV noe for, inget ansvar der nei...

Jeg var under attføring, men hadde da sykepenger (daværende rett på det) frem til jeg begynte å jobbe i august 07 (jobb jeg skaffet meg selv, siden nav arbeid ikke kunne tilby meg en skit, ikke engang en saksbehandler jeg kunne konferere med...)

Har så vært sykemeldt pga luftveisinfeksjoner siden januar, og siden jeg da visst har jobbet en mnd for lite før jeg ble syk (fy skamme seg immunforsvaret ;-) ) så får jeg nå ikke inntekt på et par mnd, før jeg så får rehabiliteringspenger (håper jeg i alle fall)....

Ja ja... det var fredagen sin det, tenker jeg... men det ordner seg vel etter hvert... måtte bare få blåse ut litt... litt kjipt å få beskjed sånn et par mnd på etterskudd, og ingen har ansvar for det.. (bortsett fra meg da sikkert, men jeg var faktisk ikke klar over det.... siden jeg jobbet hele våren i fjor, selv om jeg jo fikk sykepenger....)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei herlighet det hørtes løye ut!!! er attført sjøl eg og nå e eg sjukemeldt pga graviditetetn.. Det e någe skikkeligt skit å væra nede på Nav altså. E på 8.året eg nå..

Skrevet

Det som er verst, er at ingen har informert meg om det, og at jeg sannsynligvis må betale tilbake arb.giver penger... men det skal jeg i tilfellet klage på, siden NAV mener det er arb.giver som skulle ha informert meg om situasjonen...

Får håpe vi får ordnet det etter hvert i alle fall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...