Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 er det å få tak i på apoteket..jenta hoster så innmari..men ikke feber eller noe så har ikke søkt noe lege...
ifie Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Nei, det finnes ikke hostesaft for unger under 2 (?) år på apoteket. Du må til lege. Vann er litt slimløsende. Det kan du jo gi henne?
Ranveig R Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Du bør vel ta ho med til lege og få lytta på ho, og så ev. få resept på hostesaft. Jenta vår har vore mykje hostete/surklete i halsen i vinter, då er det godt å få lytta på dei for å sjekke at det ikkje set seg i lungene.
ruffen Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Hei! Sånn har babyen vår også hatt. Vi fikk resept på hostesaft, men du kan jo spørre på apoteket om de har noe du kan gi. Kanskje kan du bare gi en mindre dose enn til større barn. Tror jenta vår var ca 3 mnd da vi fikk. Hun hadde heller ikke feber, men jeg hadde halsbetennelse så jeg fikk til henne med det samme vi var hos legen. Hvis hun er plaga av det, ville jeg ringt legen. Som ei anna sier her, så kan det være greitt å få lytta på lungene, bare for sikkerhets skyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå