Mor til et enebarn Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Jeg tenker på det du drikker for å bare kose deg, ikke for å bli full!!! Har lyst til å prøve noe annet en Baileys, men trenger råd:)
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Urquell og visse barbaresco og chianti-viner. Mojito.
☆Anonymia☆ Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 hvitvin,og diverse drinker =) strawberry d. er sinnsykt god,mojito er også digg
FrøkenKnallkul Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Vin Mmm... Og diverse søte drinker, mojito, strawberry daiquri er favorittene!
Joikaboll@ Skrevet 25. april 2008 #8 Skrevet 25. april 2008 Jeg nyter ikke alkohol i heletatt, alt smaker dritt. Men et glass rødvin i håp om å sette i gang fødsel klarer jeg å få ned om jeg svelger unna med pepsi max ved siden av.
Northernlights Skrevet 25. april 2008 #9 Skrevet 25. april 2008 Rødvinsglass er aldri å forakte, men den må ikke være tørr. En bailey i kaffekoppen er godt =o) Smakte det for første (og eneste) gang da jeg var hjemme i Norge sist,og stefaren min kjøpte en sånn kopp til meg da vi var på byen.
Kakeåndsen Skrevet 25. april 2008 #12 Skrevet 25. april 2008 Iskald rosèvin, hvitvin eller øl. Ellers så lager venninnen min en sinnsykt god drink med eple baccardi, russian schweppes, lime og rose lime. Noen som vet hva den heter?
Gjest Skrevet 25. april 2008 #13 Skrevet 25. april 2008 Baileys, både den vanlige og den med karamellsmak. Hvitvin, opptil flere forskjellige, fortrinnsvis litt søte men med god syre. Musserende, hvor favoritten er Fontanafreda Asti. Champagne, hvor favoritten er DP, gjerne av gammel årgang (har en 93 som venter på at ungen skal komme ut!) Har flere andre likører og drinker jeg er veldig glad i og varierer gjerne med sesong, men listen er meget lang...
VeslePhreaken Skrevet 25. april 2008 #14 Skrevet 25. april 2008 Tja.. En varm sommerdag er det fryktelig godt med captain morgan spiced rom, masse lime og cola.. Iskald selvfølgelig.. Kaffe baileys er utrolig godt når kulda kryper inn under huden på deg.. En mojito, som er rett laget, er også veldig godt om sommeren.. Det samme med Caipirissima med bacardi limon (da med hvitt sukker..) Strawberry Daiquiri er også helt nydelig, hvis den er rett laget.. Finnes utrolig mye godt, men sjelden jeg lager til så mye hjemme. Når jeg står i baren har man et litt annet utvalg enn det lommeboka mi fikser
snartmammapåny Skrevet 25. april 2008 #15 Skrevet 25. april 2008 en iskald øl er toppers. Helst en corona med lime i. Ellser så er strawberry daiquri høyt oppe på listen. Men når alt kommer til alt så drikker jeg igrunn aldri alkohol uten jeg skal på fest. Er det ikke fest så drikker jeg brus eller vann. Men nyter alkoholen på fest da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå