solsikkemamman Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Er det noen som har vært på Scrappemesse på Lillestrøm noen gang?Er det verdt å ta turen eller er det ikke så mye å spare? orker liksom ikke dra så langt om det ikke er veeeldig billig:-)
monyh Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Hvor og når er dette? Norges varemesse? Fant ikke noe på sidene dems.
solsikkemamman Skrevet 25. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2008 Skedsmohallen eller noe, på Lillestrøm ,nå i helga.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 sier du det? kanskje ta seg en tur da!!
Økologisk_knekkebrød Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 http://www.stempelscrap.no/ Jeg har aldri vært der, men skulle veldig gjerne dratt dit, om vi bodde nærmere.
petite fleur Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 Jeg har hørt (lest på nett) at det ikke var så mye å spare på messa, men jeg vet jo ikke da jeg ikke har vært der selv...
*Smiley* Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 Var der i fjor.Syns de hade mye fint der jeg:)
lifa og Eline Skrevet 25. april 2008 #8 Skrevet 25. april 2008 jeg skal dit. Har ikke tenkrt å gå amokk med handlingen men tenker litt slik at det kan være moro og være med på noe som blir snakket mye om i etterkant. selv har jeg absolutt ingen tro på at jeg kommer til å spare noe særlig på å handle der. men det er masse butikker samlet under ett tak og lettere da kanskje å få tak i fler ting en vil ha enn å bestille på nett far flere butikker. Jeg gleder meg i hvertfall til søndag når min vei går dit sammen emd en ikke csrappende/kortlagende venninde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå