Krisskross Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Noen som har tips på hvordan jeg kan få min gutt til å ligge mot venstre å ikke høyre? Han ble tatt med sugekopp og hadde vont etter fødsel.Dermed ligger han nå nesten bare mot venstre. Går til fysioterapaut får å se om det kan hjelpe, men det kanskje er noen andre her inne som har hatt samme problem?
Solskinnstrall Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 jenta vår hadde også favoritt side- vi har holdt på å snudd på hodet hele tiden når hun sov, men det vi også gjorde var å stimulere henne fra den andre siden - altså vi snakka med henne på den siden- og hadde leker på den siden som vi ville hun skulle ligge:) Nå er hun 3 mnd og ligge fint på begge sider. Pass på at du står sån til når du steller han også- så ikke han snur seg til feil side.
Monica&Emma Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Jeg fikk mange gode tips av fysioterapeut på helsestasjonen. Vi har vært hos henne 2 ganger nå og skal også dit på mandag. Det er helt gratis. Litt vanskelig å forklare øvelsene skriftlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå