♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Når man skal feste et barnesete på sykkelen.... Bør det ikke være bagasjebrett på sykkelen da? eller kan de festes sånn i "løse luften"? Syns det ser litt farlig ut jeg...?.. noen med erfaring?
iznogood Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Jeg synes nå så tydelig at jeg har kjøpt bagasjebrett først, ja. Nesten så jeg må gå og kikke på syklene.
Gjest ->>- Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Mange barneseter kan festes på ramma, i stanga setet ditt sitter på. Det kommer an på sykkelen og barnesetet.
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 25. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. april 2008 ->>- Er du sikker??? hehe.. Jeg syns det ser litt sånn svevende i lufte-ut....ehh.... Men har du greie på dette, så kan jeg s ykle avgårde med gullet bakpå uten være bekymret for at det skal falle av?
Gjest Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 Vi har et sete fra Hamax. Det skal ikke festes i bagasjebrett, og det sitter doenn fast og er veldig stabilt og godt
Gjest ->>- Skrevet 25. april 2008 #8 Skrevet 25. april 2008 Ja. Det er ikke bagasjebrett på min sykkel og barnesetet henger godt. Men det er visst litt bølete å montere riktig - ikke vet jeg, de gjorde det i sykkelsjappa.
tine29 Skrevet 25. april 2008 #9 Skrevet 25. april 2008 Husker dere pris på disse sykkelsetene som "henger i løse luften"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå