Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Noen flere enn meg som merker at den kommer ut lenger fremme i trusa nå enn før dem ble gravid? snodig! Må plassere truseinnlegget lengre fremme..
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Ja, helt latterlig dette!! kan ikke forstå det, har musa blitt lengre? i tillegg blir jeg aldri ferdig med den gule utfloden etter fødselen,,... er så leeeeei.. legen sier vi bare må se det ann....
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 hvor lenge skal jeg se det an liksom? flere som har/hadde samme problem.. Noen tips om hva jeg kan gjøre?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Forresten flere som synes det kommer mer utflod enn vanlig og at det lukter litt rart??
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 kommer mer ja.. rare greier, har lissom ikke sett på det som noe problem, men det er til tider MYE jo...
Hilde_85 Skrevet 29. april 2008 #7 Skrevet 29. april 2008 Nå følte jeg meg plustelig ikke så alene lengre Er rart det der at alt legger seg langt frem i trusa. Jeg har ikke merka noe lukt, men er jo tykkere, og MYE mer. Slitsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå