Gå til innhold

Bringebær te??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpes det på helsekost..funker det på og sette i gang fødeslen..kjerringråd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spurte jordmor om dette med te og kapsler og da fikk jeg som svar.

Te hjelper livmor med å trene seg opp til fødselen og at kroppen forbereder seg godt og at det kan bli litt lettere ved fødsel da livmor har trent. Men det setter ikke i gang fødsel.

Kapsler er mer konsentrert og kan sette igang fødsel.

Jeg fikk beksjed om å ta te for da forbereder kroppen seg bedre. Og fortsette etter fødsel da livmor trekker seg fortere sammen.

Så jeg driver med te om dagen og har veldige sammentrekkninger på natten etter at jeg har drukket litt te.

Skrevet

Det hjelper det kanskje og kjøpe bringebærkapsler til meg da.Hadde en flott fødesle sist og har 3cm åpning og er veldig moden.

Skrevet

Sa Jm det til deg ang. kapsler? Uff, begynte på de i går jeg. Har 34 dager igjen og vil jo i grunn ikke ha noe fødsel på ett par-tre uker enda. Kanksje jeg bør vente med de til jeg har snakket med min JM på mandag... Sa hun noe mer ang. kapsler?

Skrevet

Om kapsler var at det fungerte bedre og raksere på noen,mens andre ikke merket noe av de.

Ellers sa hun ikke så mye om det nei. Hun syntes det var mer fornuftig med te bare.

Skrevet

okei. Takk skal du ha polarn:)

Skrevet

jeg kjøpte bringebærblad-te her om dagen, men den smaker jo dritt!! klarte ikke en halv kopp en gang.....kjøpte KlosterUrter sin. noen som har prøvd et annet merke som smaker godt??

Skrevet

Hei, snakker dere om te generellt eller bare bringebærte?

Skrevet

Jeg har tatt kapsler siden uke 35. Har ikke startet noe fødsel hos meg iallefall. Er i dag 41 + 1 :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...