Gå til innhold

Tillab og resten av gjengen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det fredag og 50% av barna mine (to minste) er på tur for hele helgen.

I dag har jeg bestillt Tikka Masala (med HELE krydderposen), et glass rødvin og sex fra gubben.

Så får vi se om Linusbolla finner veien ut, på mormor og morfars bryllupsdag, i morgen ;o)

Og kanskje vinner jeg over dere.... hihi...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har fått en dato for når min bolle kommer ut, så da vinner du om din baby kommer ut i morgen :-)

Lykke til joikur-bollur!

Skrevet

Eh. Er ikke du gravid samt har to psykisk utviklingshemmede barn? Også skal du drikke enda mere? Ehh..

Skrevet

Eh... Jo, jeg er gravid og skal ta et halvt glass rødvin i håp om å sette i gang fødsel.

Men hva med barna jeg har fra før? Mener du dem er blitt psykisk utviklingshemmede fordi jeg tok et glass rødvin på slutten av svangerskapene med dem?

I såfall er sjansen 50/50 for jeg har to friske barn også.

Og en liten ting til, ingen av mine barn er psykisk utviklingshemmede, dem har diagnose ADHD og ene har i tillegg diagnose autisme.

Skrevet

Eh, ja og det er ganske kjent at mental retardasjon og andre ting kan komme av alkohol.

du har to syke barn og du sjanser på å få et til? idiotkjerring!

Skrevet

Hehe.... har du en link som kan bekrefte at barn får diagnose ADHD og/eller autisme om mor tar seg et glass rødvin en gang i siste del av svangerskapet.

Ellers kan jeg jo legge til at jeg er avholdsmenneske til normalt, det går som regel 4-10 år mellom hver gang jeg drikker.

idiotkjærring_emne kan diskuteres i det uendelige.

Skrevet

Jøsses, hva slags dame er denne vix.......osv..I mine øyne er det et overgrep å kalle barnet sitt for Aaron...dømt til å bli kriminell....ha ha ha...

Skrevet

Har du ikke sett henne her inne før, joda, jeg har lagt merke til henne.

Min konklusjon om denne damen er at hun med stor sannsynlihet er i slekt med Maiken.

Skrevet

He he, ja hun har nok mange personligheter....he he....

Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp*
Skrevet

Søkte litt for dere jeg.. Hun har jo faktisk litt reett :-)

Jeg søkte litt for deg jeg, ang autisme/adhd og alkohol og jeg fant masse. Her, før du drikker vinen din

http://fmr.no/-gravide-maa-halde-seg-borte-fraa-alkohol.191366-10423.html

http://ww w.helsenytt.no/artikler/alkohol_svanger.htm

http://forum.nybaktmamma.com/showthread.php ?t=483517

http://www.dinbaby.com/dinbaby_site/innhold/tema/barnelege_jons_artikler_p_et t_brett/svangerskap_og_alkohol

http://www.helsenett.no/index.php?Itemid=384&id=4591 &option=com_content&task=view

Så vær så snill.. ikke drikk den vinen.

fløyelsgrøt&smørøyet*2pp*

Skrevet

Nå har jeg ikke lest linkene dine, men det er jo enorm forskjell i å drikke i begynnelsen og helt på slutten av et svangerskap da!

(jeg har ikke drukket i det hele tatt, men hallo..?)

Skrevet

HVA?!?!

Skal du snike i køen likevel?!?!

Jeg som endelig har begynt å få forhåpninger om at kanskje, bare kanskje jeg skulle kunne ha en sjanse! Hihi...

Hørtes dog ustyrtelig godt ut!

Jeg har barnevakt i kveld og tenkte med Sezchuan (ekstra sterk) med et pittelite glass musserende vin og MASSE jordbær til dessert.

Også håper jeg at det gjør susen, var musserende vin som startet det sist for min del nemlig!

Og Vix, kan ikke du bare holde smella a, det er ikke akkurat som om hun skal bli alkis over natten, og med 3-4 cm åpning burde nok det glasset med rødvin potensiellt ha god effekt.

At du kaller barn med ADHD for psykisk utvilklingshemmede er sånt som får meg til å ha lyst til å klisse til deg i bakhodet så kanskje man får dunka inn litt vett og fintfølelse. For det mangler du tydeligvis!

Skrevet

Jeg har lest den nederste og øverste linken som hun la ut, kom ikke inn på de andre. Og jeg har LEST dem, lurer på om andre har gjort det.

Og vi som sitter og faktisk har barn med disse diagnosene, tror dere ikk vi har lest, forhørt oss i det vide og det breie for å finne en grunn, for å kunne klandre seg selv eller en annen.

At jevnt over alkoholforbruk er skadelig veit vel gudoghvermann.

Skrevet

Vi får lage oss en skåletråd etterhvert da :o)

Denna vix personen har et problem og et behov uten like, men det bryr oss lite.

Jeg veit hva jeg har gjort galt under svangerskapet med minsten som mest sannsynelig ga han autisme, dette har flere leger bekreftet, og jeg har slått meg til ro med dette. Har overhode intet med alkohol å gjøre.

Skrevet

Vi får gjøre det:)

Keep me oppdatert!

(og jeg mener, alle dauer vel da tenker jeg, mon tru om jeg får en hel hønseflokk på døren her i kveld, med hagle og høygafler?! *flire*, du får iallefall det! )

Skrevet

Æ gir no`faaaaan, i hva folk her inne måtte mene. Hvertfall enkelte, har jo hvert dibber i noen år nå, og en legger merke til mange ulike meninger om det meste.

Også mer jeg har lagt merke til her, men det skal jeg holde meg for god til å dele.

Skrevet

Det er mye å få med seg her inne ja.

Håper og tror at det ikke FAKTISK gjenspeiler samfunnet generelt.

Isåfall må jeg rømme landet:p *flire*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...