Gå til innhold

Jess, da var man sykemldt ut svangerskapet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og det er 79 dager til termin...

Kommer vel til å bli gal om en uke eller to, er virkelig ikke skapt for å tråkke rundt hjemme. Eller, det blir vel ikke noe problem, for jeg får ikke lov til det en gang.. "nå ligger du på sofan og slapper av! Og spis jernpillene dine!"

Hehe, skal vel egentlig ikke klage, er mange som har det værre enn meg, men er så innmari frustrerende!!

Jaja, da har jeg tid til å sy nytt trekk til voksiposen da.. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig da. Selv har jeg vært sykemeldt i 8 uker nå og permisjonen begynner i morgen. Trodde også jeg skulle gå på veggen her hjemme, men det har faktsik gått veldig bra. Noen dager har jeg bare slappet helt av og andre dager har jeg ruslet litt her hjemme så langt jeg har orket.

Du får kose deg.

Skrevet

Tror eg har ca. 130 dager igjen eg, og har vore sjukemeldt i over ein måned..:o)

Men løye nok så har eg ikkje kjeda meg for mye enda. Har alltid någe å gjør, sjøl om eg ikkje skal gjera for mye om gangen da..

Nå komme det snart ein eksamen og, så då får eg vel sette meg ned noen veker å lese til den.. dagane fyke egentlig:o)

Skrevet

Hei!

Kan jeg spørre hvorfor du er sykemeldt. Du nevnte jernpiller... Har du lav blodprosent og er trøtt og sliten? Jeg har vært dette en stund og fått beskjed av legen å spise jerntabletter, men synes det ikke hjelper stort...

Skrevet

Du får trøste deg med at det er "rette" tiden å bli sykemeldt på, sola skinner og det blir varmere og grønnere. Kjipt å gå sykemeldt om vinteren. :) Håper du føler deg bedre.

Skrevet

Jeg er også sykemeldt, og har vært det en god stund nå. Er i uke 29, og regner vel med å være sykemeldt helt frem til fødselen. Det gjør meg ingen verdens ting, jeg koser meg hjemme, jeg. Plenty å finne på, mye å se på TV, husarbeid, DVD'er og bøker... Nei, jeg nyter det, må jo bare det.

Skrevet

oj, håper det ikke er noe alvorlig med deg siden du blir sykmeldt så lenge av gangen. Jeg hadde personlig gått på veggen. Legen har bedt meg ta det mer med ro og mener jeg godt kunne tatt noen dager fri!!! herregud er du tullete sa jeg da:-) skal da gå hjemme i nesten ett år fra august, holder lenge det. Jeg blir latskapen selv av å gå hjemme da, gidder nesten ikke å finne på noe.

Skrevet

Hei hei!

Skjønner hva du mener, jeg har vært sykmeldt en stund nå, og selv om det var fryktelig kjedelig i starten, har det gått seg til nå, og tiden har gått fortere enn forventet!

Jeg har igjen ca seks uker til fødsel nå, og gleder meg til 10. juni, termindato, og håper at lille Luna melder sin ankomst innen da!

Skrevet

Hei:) Kjipt å bli SM men du trenger det nok. Du får bruke tiden til å slappe av og kose deg med baby forbredelser:) Håper bekkenet ditt blir bedre når du får tatt det med ro.

Jeg gleder meg ufattelig til perm nå:):) Og om ikke lenge håper vi at Kajsa har tenkt seg ut.

Vi sees om ikke lenge.

(Kos deg med gulrotkaka i dag)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...