Gå til innhold

LadyComp, er det ett sikkert prevensjonsmiddel??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal om 2 mnd slutte med mine p-piller pga eg har brukt opp det eg hadde (hamstret masse da Trionetta gjekk ut) Eg vil ikke begynne på noen ny sort for eg var so fornøgd med det merket og eg hører stadig nye ting om det og det merket som er på markedet i dag. Lurer derfor på om det er noen som har brukt/bruker LadyComp ? er det ett sikkert prev.middel ? kor ofte skjer det at folk blir gravid ved bruk av dette ? Håper på mange svar :o))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nåja..kjenner et par reklamasjoner i for av søte små ;)

Skrevet

Hmm. ok.. Er det noen flere som har erfaringer ?

Skrevet

Ingen preventiver er 100 % sikker, heller ikke dette! Jeg ble gravid, og det er jo det man forsøker å unngå når man bruker prevensjon... I tillegg legges det opp til et veldig styrt sexliv der muligheten til sikker sex begrenses til noen utvalgte dager per mnd. Når det da viser seg at man blir gravid selv om man følger instruksen, ja da skjønner du sikkert at dette ikke er noe jeg kan anbefale. (Det skal i rettferdighetens navn sies at det var deilig å bruke prevensjon som ikke inneholder hormoner, men så igjen; hva nytter det når det ikke virker...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...