iznogood Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 mellomsten kommer så lykkelig hjem og har lært seg en ny variant av 'hjulene på bussen' der i barnehagen.... mammaene på bussen sier 'heia brann'! å, fy styggedom!! ikke brann! drittlag! brannsupportere! usj! var da min første reaksjon! nu skal det messes og indoktrineres! alt annet en heia brann!
dritgrei hei hei! Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 mammane på bussen sier 'langrennski, langrennski, langrennski'
iznogood Skrevet 25. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2008 veldig bra! tror jeg skal leie deg og dine eminente konsulettjenster inn her i heimen. ikke bare er du vass på andesjekking (det var nok en post du ikke så for deg at du skulle ha på CV'en) - men du er dugelig på indoktrinering også :-))
dritgrei hei hei! Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 hehe... lokking og indoktrinering.... også kalt psykopatiske trekk ????? ;-)
iznogood Skrevet 25. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. april 2008 hehe.... garrantert å gi deg fremgang og lykke her i livet! akkurat de kvalifikasjonene som trengs for å bli ehhh.... diktator?
dritgrei hei hei! Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 det ante meg... jeg er en ganske god konfirmantleder.... men det forundrer kanskje ikke :-)))
iznogood Skrevet 25. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. april 2008 First komfirmantleder.... Then the whole world! Jeg har store ambisjoner på dine vegne, skjønner du :-)
Maud Skrevet 25. april 2008 #8 Skrevet 25. april 2008 Bruk Dritgrei du, da blir det ikke heia Brann. Jeg har mistanke om at dama ikke vet noe om fotball i det hele tatt, så hvis du vil ha skikkelig indoktrinering, må nok Dritgrei ha noen tips først. Langrenn, langrenn, langrenn, hva er det for noe? Hjelper ikke med snørr som stivner i kulda når man skal konkurrere mot kule fotballspillere... Det eneste som er verre enn heia Brann, er heia LSK mener jeg ;-)
Maud Skrevet 25. april 2008 #10 Skrevet 25. april 2008 Lyn??? Hvor hører det hjemme i ditt image egentlig? Lyn er jo klubben for de med høy sigarføring og ikke en eneste a-ending ;-)
dritgrei hei hei! Skrevet 25. april 2008 #11 Skrevet 25. april 2008 snarøen snarøen hei hei hei... det er folket som har vasket seg!
Maud Skrevet 25. april 2008 #12 Skrevet 25. april 2008 Kanskje jeg er frekk nå, men er det en som jeg ikke ser for meg blant fiffen på Snarøen, så er det deg!
dritgrei hei hei! Skrevet 25. april 2008 #13 Skrevet 25. april 2008 Lite visste du om at jeg er høyt elsket på snarøen... ;-)) og frekk?? du vet ikke hvordan man gjør det... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå