Gå til innhold

Cookies, pistasjis og tannpussdilla...oh yeah :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helst alt på en gang -og melk! Bøtter på bøtter med melk. Og ikke de fjollete maryland's cookiene, NEI "Safari" med 50 g EKSTRA!!! Og pistasjkroneis og colgate gull tannkrem....mmmm......Jeg klør i tenna etter å pusse de. Tror jammen jeg må gjøre det nå -må bare gomle opp cookien min først :-)

GOOOOOOOO' HÆÆÆÆLJ!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde litt dilla på is selv og gikk til en dagligvarebutikk og fikk dem til å bestille en femliters pistaj og en femliters sitrion, smaker myyyyye bedre enn dem man får kjøpt i vanlig toliters. Så kjøpte jeg iskjeks og lagde verdens beste kuleis, sjokoladesaus som topping var kronen på verket.

Skrevet

Tusen takk for at dere gjorde meg sykelig is-syk! :D

Skrevet

Beklager, men måtte bare dele min sinnsykt gode "oppskrift". Er heldigvis ferdig med både graviditeten og isen på en stund!

Skrevet

Søren, nå fikk jeg også intenst lyst på cookies....får bare vente tålmodig på at sambo skal komme hjem med bilen, så jeg får handlet inn litt essensielle kaloribomber :)

Skrevet

Tulla mi er snart 9 mnd så jeg har sluttet å puppe. Det skal feires med gratinerte poteter med lass av hvitløk, en saftig biff og verdens største glass rødvin til!

O salige helg......

Skrevet

vaniljeis med o'boy strøssel på=))=)=)=)=)=))yammihh=)

Skrevet

Jordbæris med O'boy er det beste som finnes!!

Skrevet

uh! nam!

Men alle slaks is oppi en stor bolle med masse sjokoladesaus, bananer, jordbær, pære og fløøøøøøtekrem OG karamellsaus, er enda bedre!!

MMMM! og Caramellita og cappucino-is!!!!!!!!! med litt sofis på toppen, og oboy!

Skrevet

Ååååååååååååå, knøtta!!!! Nå fikk jeg vondt langt inn i sjelen! Den middagen skal jeg jammen meg ha snart og -pupp eller ikke pupp! Og et stort glass rødvin til....mmmm.....

O'boy på is var en knallidé :-).

*løper og kjøper*

Skrevet

Marinerte koteletter, sammen med poteter, hvitlløk, løk og et tonn med brokkoli....ovnsbakt....mmmm....med sjysaus.....og rødbrus :-)

Skrevet

Smoothie med skogsbær, Mr.Freeze i bøtter og spann samt sånne melkesjokolade-nonstop....mmmmmm.....

Skrevet

Nei takke meg til fiskeboller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...