Nina_J Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 på ferie i år da? Bare lurte Vi skal på sørlandet en tur i år.
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Vet ikke enda, blir nok noen små turer. Lyst til å reise til kristiansand. Blir nok hunderfossen å.
MintCondition Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Hytta en tur, og så planlegger vi en tur til Syd-Frankrike
Musseknapp Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 En uke til Danmark i juli hvor Legoland står først på besøkslista :-) Også to uker til Kreta i september. Gleder oss til det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå