LilleMamsen Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Vi må ut å gjøre noen vårinnkjøp til mini. Han byttet til sportsvogn i dag og har blitt stor gutt Hittil har vi brukt ull-hjelmlue og er kjempefornøyd m det. Var vel kanskje litt varmt den siste uka da det var så fint vær, så nå skal jeg på lueshopping.Lurer derfor: hva slags lue bruker man nå? Det er jo fremdeles litt kald trekk til tider. Finnes det tynne ull-sommerluer eller er det bomull som gjelder nå?
Snappie Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Vi bruker litt tykkere bomull med ørelapper. Det trekker godt innimellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå