Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi må ut å gjøre noen vårinnkjøp til mini. Han byttet til sportsvogn i dag og har blitt stor gutt :) Hittil har vi brukt ull-hjelmlue og er kjempefornøyd m det. Var vel kanskje litt varmt den siste uka da det var så fint vær, så nå skal jeg på lueshopping.Lurer derfor: hva slags lue bruker man nå? Det er jo fremdeles litt kald trekk til tider. Finnes det tynne ull-sommerluer eller er det bomull som gjelder nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker litt tykkere bomull med ørelapper. Det trekker godt innimellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...