Gå til innhold

termin 27 april

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har termin 27 april, skal føde på riksen...er det noen som er i nærheten av datoen?

Jeg er veldig spent

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Termin 27. april jeg også, bare to dager igjen :-) Spennende å se når babyen har tenkt til å komme. Skal føde på ABC på Ullevål.

Skrevet

så spennende, er det første barnet ditt?

Jeg føler at jeg sitter å kjenner etter mensen murring hele tiden...kjenner sikkert litt for godt etter....:-)

Skrevet

hei har også termin 27 april ,men skal føde i tønsberg da.. håper på at det skjer no iløpet av helgen.. venter og venter..

Skrevet

Har termin 26. jeg (menstermin 27.) så jeg "hiver" meg på her :-) Har mange flere kynnere nå, men sånn kan man vel ha det ganske lenge. Gikk to uker overtid med førstemann, og er derfor litt pessimist med tanke på når dette skal skje. Husker med gru på alle telefonene og maset fra forrige gang. Vet at folk bryr seg, men det gikk meg på nervene....

Skrevet

ja, har mer kynnere jeg også. Det er mye ringing fra folk hos meg også...forstår jo at folk er forskjellige...men litt irriterende sikkert hvis du gikk to uker over sist...jeg har begynt med mensen murring i dag... men det kan man kanskje ha i flere dager eller...?

Skal du føde i Oslo?

Skrevet

Jeg mente at folk er nysgjerrige, ikke forskjellige...er visst litt trøtt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...