1stor1liten =) Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 han skal begynne i bhg. før han er blitt 1 år, så jeg tenker at jeg orker ikke å pumpe melk når han skal være der. vet heller ikke hvor pumpa er *irriterende* så det er gjerne like greit og se om han vil ha mme eller?
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Da jeg skulle prøve flaske første gang så brukte jeg morsmelk for at han skulle kjenne lukta og smaken, sånn at det var _noe_ kjent og trygt med flaska. Men da var han bitteliten da.... I ettertid har han fått mme to ganger fra flaske, og det fungerer greit. Men han spiser mest hvis det er "ekte vare". Nå må det nevnes at Gard er bare 3,5 mnd gammel, da. Så gutten din - som er litt eldre og sikkert er vant til det ene og andre av mat og smaker - klarer seg sikkert helt fint med mme=) Lykke til! (og vil han ikke ta flaske, prøv en annen type tut=)
1stor1liten =) Skrevet 25. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2008 takk for svar.. han er 3 1/2 faktisk så like gamle de da. Skal kjøpe mam flaske, liker at de har sånn flat tut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå