Mage Mi Sa Jo Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 at jeg er gravid, men pokker det er jeg jo ikke. men har den glade følelsen som når du har holdt det hemmelig en stund og endelig kan fortelle det til alle. men har ingen slike hemmeligheter men pokker da. kan jo ikke akkurat si til folk at jeg er gravid når jeg ikke er det. er det noen som forstår hva jeg mener her, for jeg vet ikke helt om jeg skjønner dette selv jeg.
aprilspøk Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Jeg forstår deg nok ikke helt... Men du må jo ha et stort ønske om graviditet:) Kanskje du er gravid da? Bare veldig tidlig...
Gjest Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Hehe jeg er gravid men har ikke lyst til å rope det ut :-S svigers er de eneste som ikke vet og jeg har aaangst for å si det til dem rett og slett! De tok det ikke så bra sist, og jeg er redd de skal komme med samme reaksjon denne gangen også, og så hormonell og dårlig som jeg har vært i det siste tror jeg neppe det vil gå bra om de er negative denne gangen også kjempe glad i svigers altså men det var ikke pent sist hehehe..
Mage Mi Sa Jo Skrevet 26. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. april 2008 har lyst på flere barn, men ikke nå. det har nok heller noe med at jeg nettopp har fått vite om flere veninner i venneflokken som er gravide og ser hvor mye de gleder seg over dette. gravid er jeg nok heller ikke går på p-piller og har nylig hatt besøk av tr. er veldig glad på mine veninners veine og syntes det er spennende å følge med de. men savner nok veldig den spenningen som er i begynnelsen av et sv ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå