Gå til innhold

Bruker alle lammeskinn i vogna?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gjort det så og si hele tiden med sønnen vår, han er nå 1 1/2 år, og har det enda i =)

Det holder jo på varmen, og er det varmt, kjøler det ned. Men brukte det ikke så mye i fjor sommer, men høst,vinter, og vår er det veldig kjekkt å bruke. Så er det mykt og godt å sitte på også.

Skrevet

Hei nei jeg har ikke brukt dette i vogna.. Bare på de helt kaldeste vinterdager.. Da har jeg hatt det under soveposen..

Skrevet

niks, har ikke lammeskinn... men min søster sverger til dem da... kansje jeg skal høre om jeg får låne hennes? bare for å ha prøvd?

mini lå mest i koseposen sin, vinter og sommer.. hadde en voksi, men solgte den da.. den ble ikke brukt så. men er jo ikke sikkert min neste blir like god å varm som mini var?

Skrevet

Jeg har brukt det til mine to, hun ene er født i oktober og hun andre februar. Da har jeg hatt dette i vogna og brukt dyne og/eller pledd. Jeg har kombivogn og når bagen har blitt for liten har jeg brukt voksipose. Veldig deilig med dette skinnet, uansett årstid.

Jeg har termin nå i aug og kommer til å bruke det da også.

Skrevet

Har aldrig brukt lammeskinn i vogna eller noe annet sted. Har aldrig kjøpt slikt jeg.

Skrevet

Har bare brukt det under posen på kalde vinterdager. Ble alt for varmt for lillemor da hun var liten.

Skrevet

Jeg har ikke brukt lammeskinn nei. Mulig jeg blir å gjøre det denne gangen, denne ungen blir født senere på året...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...