Tomtetroll Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Jeg har gjort det så og si hele tiden med sønnen vår, han er nå 1 1/2 år, og har det enda i =) Det holder jo på varmen, og er det varmt, kjøler det ned. Men brukte det ikke så mye i fjor sommer, men høst,vinter, og vår er det veldig kjekkt å bruke. Så er det mykt og godt å sitte på også.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Hei nei jeg har ikke brukt dette i vogna.. Bare på de helt kaldeste vinterdager.. Da har jeg hatt det under soveposen..
Gjest Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 niks, har ikke lammeskinn... men min søster sverger til dem da... kansje jeg skal høre om jeg får låne hennes? bare for å ha prøvd? mini lå mest i koseposen sin, vinter og sommer.. hadde en voksi, men solgte den da.. den ble ikke brukt så. men er jo ikke sikkert min neste blir like god å varm som mini var?
Nå kommer nr. tre Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Jeg har brukt det til mine to, hun ene er født i oktober og hun andre februar. Da har jeg hatt dette i vogna og brukt dyne og/eller pledd. Jeg har kombivogn og når bagen har blitt for liten har jeg brukt voksipose. Veldig deilig med dette skinnet, uansett årstid. Jeg har termin nå i aug og kommer til å bruke det da også.
polarn & pyrene Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 Har aldrig brukt lammeskinn i vogna eller noe annet sted. Har aldrig kjøpt slikt jeg.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 Har bare brukt det under posen på kalde vinterdager. Ble alt for varmt for lillemor da hun var liten.
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 25. april 2008 #8 Skrevet 25. april 2008 Jeg har ikke brukt lammeskinn nei. Mulig jeg blir å gjøre det denne gangen, denne ungen blir født senere på året...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå