Gå til innhold

Man treffer jo ingen når man bare sitter hjemme.

Anbefalte innlegg

Skrevet

:-)

jeg har funnet ut at frk. and som jeg deler hus med skal flytte ut i hangen. et det er tynt utvalg av passende andrikker her i huset og så hadde det vært bra om frk. and sluttet å tro at hun er en hund.

så da blir det ut og bo i hagen og så håber jeg virkelig at det kommer en stilig kar forbi som viser seg å være et sikkelig ektemannsemne.

på vei fra jobben går jeg forbi masse single andrikker. jeg har et par ganger vurdert å kleppe en og stappe ham i vesken. :-) men antakeligvis har jeg helt feil smak - så det beste er å velge selv. og da må man ut av huset og finne noe å velge i :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og hvis du har vurdert å "kleppe" en andrikk til henne, så er det jo mulig at det ikke hadde blitt noe annet enn andestek av det :-)

...du må lokke med en sånn andefløyte, da kommer de.... :-)

Skrevet

andefløyte!!!! hvorfor har ikke jeg tenkt på det formidable sjekketrikset! er visst flere i dette huset som trenger å komme seg ut, ja :-)

Skrevet

Frøken and er jo primet da og vet ikke annet enn at hun er en hund. Jeg tipper hun trenger eksponeringstrening for å skjønne at ande-herrer er attraktive. Hva med en billedbok sånn i første omgang? Eller kanskje sånne fine treender som folk pynter hyttene sine med?

Skrevet

hahahahahahahahaha

Skrevet

Altså... jeg innrømmer å ha friste med en tøyand (guttefarget og gild - fra IKEA) og en lokkeand i tre (også guttefarget og enda gildere fra en fancy interiørbutikk)

IKEA sin er myk og god og sånn... ehh... litt varm og kjærlig. Det viser seg at store shafere besitter akkurat det samme egenskapene, mener anden.

Alt dette bare for å friste frk. and til å flytte hjemmefra :-) Sånn på sikt, da.

Skrevet

Nå ler jeg høyt! Du tilbyr nok for mange goder til å få henne ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...