CC2u Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Har i hele dag hatt menslignende smerter og stikninger helt nederst i magen (eggstokkområdet). Hadde ikke sånn i første svangerskapet, og lurer på om flere har det sånn, er det vanlig? Er i uke 28 +4 nå. Hadde samme smerter forrige uke som gikk over etter et par dager.....
Gjest Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Jeg har det ihvertfall... Jordmoren min sier at det kommer av at livmoren vokser og at de ligament(?)båndene strekker seg. Er mitt første svangerskap, så jeg tror på alt det jordmoren sier =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå