håpogtro Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Er det bare meg eller er det flere som opplever å få døra slengt rett i fleisen, at folk stopper opp hvor de enn måtte finne det for godt, uten tanke på at folk kanskje skal forbi, folk som begynner å gå på bussen/trikken før man har kommet av osv. osv. Hva er det med disse folkene egentlig. Er de veldig egoistiske og tror hele verden er bare deres eller er de rett og slett bare dumme og uoppmerksomme ?? Er nok litt premenstruell nå...men har i mange år irritert meg over dette. Noen fler som kjenner seg igjen ?
Buble Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Hehe:-) Jeg orker ikke å irritere meg over det, men det er faktisk sånn verden er i dag. Full av egoistiske og selvopptatte folk. Bare til å stenge det ute og se det positive i dem som faktisk holder døren for andre osv.. :-) Vi kan ikke annet enn å gjøre det motsatte:-)
Gjest Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Ja det er fryktelig irriterende, en sånn typisk småby ting tror jeg Der har folk sååå god tid og regner med at alle andre har like god tid de også. Sånn sett passer stresset i storbyen meg bedre selvom jeg ikke har dårlig tid liker jeg ikke å "spasere", ei heller stå å vente i 10 min på at noen skal ta et hint å flytte seg..
håpogtro Skrevet 25. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. april 2008 Jeg prøver å ikke la meg irritere, men ikke alle dager det går... :-o) Så opplever man jo faktisk innimellom at folk er høflige og tar hensyn, får heller prøve å fokusere på det. Det er jo bare en selv det går utover når man blir sur og irritert....
HelenFlores Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 I "storbyene" må man dessverre bare lære seg å buse på selv om andre stopper opp, og komme seg rundt og frem;) Men det med at folk absolut må trenge seg frem inn på bussen slik at alle som skal av må kjempe seg gjennom for å komme ut, det kommer jeg aldri til å forstå og kommer alltid til å irritere meg grønn over. For noen uker siden opplevde jeg en skokk med gamle damer som trengte seg inn på parkeringsbussen her i byen (pitteliten buss) slik at en liten jente ble stående igjen inne mens moren var ut. Da stilte jeg meg bredt opp i døren med den svære magen min og blokket de gamle hønene slik at den lille jenten kunne få komme seg av. Litt hensyn må være mulig å ta. Er de redd for å ikke få sitter så hjelper det i allefall ikke å mure inne de som allerede er på bussen!! Glefs!! he he..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå