Gå til innhold

Jeg føler meg ikke gravid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ingen gravidfølelse. Er 15 uker på vei, men føler ingenting..

Tror det kan ha en sammenheng med en blødning jeg hadde i uke 7...etter det har jeg ikke turt å slippe gleden helt løs og slappe av...

var jo på UL da jeg blødde og alt så normalt ut.men har ikke vært til kontroll etterpå og f,eks hørt hjertelyden..

Magen vokser og jeg kjenner livmoren mer og mer for hver dag...har til og med kjent bevegelser som garantert var fra babyen...men likevel så tør jeg ikke å glede meg over det... hva er galt med meg egentlig? Det er jo garantert noe inni der som lever og vokser, så hvorfor klarer jeg ikke å slå meg til ro med det? huff...

Skal til ordinær UL den 22. mai.. veldig lenge til synes jeg... er veldig nervøs... tenk om det er noe galt med babyen,siden jeg blødde ?

Jeg orker ikke mer.... det er ikke noe kos å være gravid denne gangen,ikke pr i dag... Håper det blir bedre etter jeg har vært på UL...

Hilsen 2.gangs...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda, hørtes ikkenoe greit ut.. Jeg var veldig engstelig nå da jeg skulle ha nr tre også, hadde fått det for meg at det kanskje var en hjertefeil som var uforenelig med liv på den lille der inne. Det jeg gjorde var å bestille time hos en gynekolog, han hadde UL-apparat på kontoret sitt og god tid. Siden det var en privat praksis måtte jeg betale 500 kroner, men det var det virkelig verdt. Det var i uke 14 og han tok både utvendig og innvendig UL, så på alle fire hjertekammer og alt mulig annet han kunne sjekke. Ungen hadde det helt fint! Anbefales virkelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...