Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Dere som ikke ammer, hvor mye melk drikker de til de ulike måltidene?
Gjest Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Nei, mme er ment som føde for barna, ikke drikke til større babyer. Gir vann til måltider og så evt en flaske etter et måltid, rett før soving el. Mini er 10 mnd nå og får 1-2 flasker pr dag. en på 230 ml og evt en på 130 ml, den siste før leggetid, den andre midt på dagen.
Gjest Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Føde for de små babyene mente jeg, altså de under 6-7 mnd :-)
Gjest Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Jeg gir henne mme til måltidene. Hun liker ikke vann! Har prøvd siden hun var 2mnd. Men slurper bare litt. (Bare så hun oppdager hva det er så er det nok) Hva skulle være alternativet da?
Gjest Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Gir ikke til vært måltid nei.. Ikke trenger dem og like vann heller, bare at man tilbyr er nokk :-) Min like ikke det smakløse vannet noe særli heller ;p Min er 7,5mnd og er her vår dag: Frokost: Brødskive + tilbyr vann. Lunch: brødskive: tilbyr vann. Middag: Hjemmelaget middag + 100ml mme, kveldsmat: Grøt + 100ml mme. Men så skal det sies at min får ei flaske med 200ml mme om natten enda også da :-/ Så ca 400ml per dag og det måtte han ha i følge helsesøster.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå