Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to barn og nå er det ny sesong og ungene må ha jogge sko, sandaler, minsta vår dress, vår sommer klær, støvler, regntøy, vår jakker osv. Bruker masse penger på de. Hvem sitter igjen som mindre prioritert hver gang meg sel og sambo. :o( Får se om det er igjen sånn at jeg kan kjøpe et par topper og en bukse. Hvordan er det hos dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ganske god råd,men ungene blir jo prioritert først da... Hvis du ser godt etter er det vel noe du kan bruke. Må jo ikke ha nytt og har du ikke råd,er det like greit å glemme det.

Skrevet

Se på finn.no. Har kjøpt masse til vesla der. Billig og ikke slitt. Der får du tak i det du vil ha, eneste aberet er portoen, men du får prute så går det bra! :-)

Ellers er det loppis tid. Du kan jo arve også...

Skrevet

Ja det er litt mye nå. Men nøden kvinne..lærer å spinne osv. Det er jo så mye brukt å få kjøpt. I fjor kjøpte jeg brukte klær på finn. Betalte 500 for en diger pappeske. Der var det sommer og vinterklær. Veldig mye fint - noe ikke fullt så fint, men det solgte jeg bare videre.

Så har du loppemarked.....

Jeg kjøper ikke sko brukt, men gjør et untak for støvler.

Funker fint for oss

Skrevet

Jeg prioriterer alltid Mina. Er alenemamma og student. Men kjøper av og til noe til meg selv.

Skrevet

Kjenner til det, svidde av omtrent 2500 kr på 2 av barna i dag. Kjekt det, og artig å se at de blir glade:) Men var såvidt jeg selv tok meg råd til en ny skjorte til Mai-månedens festligheter. Måtte det, for den jeg tenkte å bruke er blitt for stor (hurraheioghopp:) Men litt kjedelig det er det, men ungene først, så får vi om det blir igjen noe.... Hard facts of life...

Skrevet

Her bruker vi barnetrygden på klær. Blir jo klær til nesten 1000kr pr.mnd. Det er mye!

Noen ganger blir det 20 t-skjorter, andre ganger blir det et par sko.

Men kjøper man alle klær for en sesong om gangen kan det fort bli dyrt.

Hva går barnetrygden deres til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...