mamma til tre prinsesserღ Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Er det noen som kan gi meg noe gode råd om solkrem som passer til et barn på 4 år og som har veldig ømfintlig hud i ansiktet. Hun får prikker i ansiktet med en gang en krem med parfyme kommer i ansiktet. Er det noen som kan gi meg noen tips på en god solkrem for barn uten parfyme og fargestoffer?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 md formulations er anbefalt av dn amrikanske kreftforeningen. dn er utrolig bra på sensitiv hud..
mamma til tre prinsesserღ Skrevet 25. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2008 Hvor får jeg kjøpt den?
*Super*Mamman* Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Babyline sin er helt fri for parfyme og slike stoffer som kan irritere.. Fåes kjøpt bla på apoteket...
mamma til tre prinsesserღ Skrevet 25. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. april 2008 Noen flere som har erfaring med dette?
Mamman til Ovedie Skrevet 26. april 2008 #6 Skrevet 26. april 2008 En skal være forsiktig med md formulations produkter i sommerhalvåret når man er mye i solen og kanskje svetter endel. Som hudpleier ville jeg ALDRI brukt disse produktene på mine barn. Det er tross alt snakk om aha syrer og det er forbeholdt til bruk på "voksen" hud.. Jeg vil egentlig anbefale deg solserien som heter ULTRASUN.. Dette er en meget mild serie som fungerer fint for hele familien. DE har en rekke produkter i forskjellige konsistenser og forskjellige faktorer. Suuupre produkter uten konserveringsmidler, fargestoffer og parfyme. Det store problemet er at jeg ikke tror de er å få tak i andre plasser enn på Gardermoen.. Men hvis du vet om noen som skal ut å reise, innlands går også, så har de disse produktene der :-) Anbefales på det sterkeste :-)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 26. april 2008 #7 Skrevet 26. april 2008 hallo!! du har tydeligvis ikke jobbet med md formulations. jeg er faktisk hudpleier å har jobbet med d lenge. å solproduktene til med har null fruktsyre i seg!!!!!!!!!!!! å med formulations er ikke forbeholdt voksen hud! gå inn på www.dermanor.no å les om md før du sier noe så ukorekt å dumt! blir rett å slett litt provosert!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 26. april 2008 #8 Skrevet 26. april 2008 du får kjøpt d på nette og hos hudpleiere:)
Mamman til Ovedie Skrevet 26. april 2008 #9 Skrevet 26. april 2008 Har jobbet med dette selv jo.. Fikk uttrykkelig beskjed fra dermanors selger at disse produktene ikke skal brukes på barn.. Forbeholdt " voksne" .. Aldri tidligere enn tenåringer med problemhud..
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 26. april 2008 #10 Skrevet 26. april 2008 md har fuktighets produkter og sensitiv produkter som er helt uten syre å disse produktene kan brukes av ALLE! til og med små barn. å solkremene deres er helt utmerket og annbefalt av den amrikanske kreftforeningen så jeg vil fortsatt annbefale deg å sette deg inn i produktene før du kommer med råd og veiledning!
Mamman til Ovedie Skrevet 26. april 2008 #11 Skrevet 26. april 2008 Som sagt tidligere.. Jeg er selv hudpleier og jobbe med disse produktene og når dermanors selger forteller meg at disse produktene ikke skal brukes av barn.. Selger jeg dem ikke for bruk til barn.. Dessuten er disse produktene fullstndig oppskrytte såfremst man ikke har alvorlig problemhud og mulighet til å bruke fullt regime og massssse penger !! Finnes masse andre alternativer som er minst like bra :-) La nå ikke hormonene løpe løpsk med deg stakkar :-) Å bruke solkremer anbefalt av den amerikanske legeforeningen vil jo være det samme som å høre etter Ole Fyrand som mener spenol er godt i massevis for alle!!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 26. april 2008 #12 Skrevet 26. april 2008 etter det du skriver her ville jeg ikke hatt tillit til deg som hudpleier. jeg sammarbeider tett med dermanor å kjenner di fleste som jobber der. jeg har også satt meg inn i produktkjemien til produktene noe som du helt klart ikke har gjordt. ja jeg blir provosert men d har ikke med hormonene mine å gjøre d har med at som profisjonell skal du kunne veilede kundene dine uten personlige meninger men basert på god produkt kunskap. så jeg vil annbefale deg å friske opp denne kunskapen betraktelig før du fortsetter å gir råd og veiledning. å den amerikanske kreft foreningen er et uavhengig organ som er meget strenge i sin korektur av produkter. det er di nødt til for ikke å bli saksøkt! å blande fyran inn i dette blir bare domt. åja jeg vet at d finnes masse gode produkter jeg har jobbet med et bredt utvalg. men når d kommer til solkremen deres er denne helt unik pga dn rene formelen.
Mamman til Ovedie Skrevet 26. april 2008 #13 Skrevet 26. april 2008 wow.. Du som er så flink med så gode kunnskaper.. Hvorfor jobber du som hudpleier ? hvorfor ikke kjemi eller hudprofessor.. Typisk dermanor vet best hudpleier.. Hvorfor er det så mange andre merker som kommer fram i markedet her i norge nå? Hvorfor mister dermanor så mange kunder ? Hvorfor forsvinner alle som tør ta opp diskusjon med Hilde Midthjell ? Hvordan kan du komme her og si at jeg ikke har kunnskaper ? Hvordan kna du si at produktkunnskap ikke kan baseres på personlige meninger ? Tenk deg om litt der..
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 26. april 2008 #14 Skrevet 26. april 2008 bare så du vet det er jeg ikke kjøpt å betalt av dermanor. jeg kjenner di som fører dermalogica, babor, skindoktors, crystal clear . guninot. produkt kunskap skal baseres på fakta om produktet . kjemi. jeg har faktisk møtt mannen som laget md og priori. å diskutert produktene med han for og imot. dette fordi jeg vil kunne gi mine kunder gode svar når di spør. dermanor har faktisk økt kunde antalle sitt med ganske mange % i år så hvor du har dine opplysninger fra vet ikke jeg. grunnen til at jeg jobber som hudpleier er fordi det er det jeg har lyst til å jobbe som.
Mamman til Ovedie Skrevet 26. april 2008 #15 Skrevet 26. april 2008 oioioi.. Så flink.. Høres ut som du er borti førti eller mer ut fra merittlisten din.. Det sier jo sitt da hvis du sluker alt du kommer over uten skepsis i det hele tatt.. Det er jo det som kommer frem i det du skriver.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 26. april 2008 #17 Skrevet 26. april 2008 slike barnsligheter kunne du vel spart deg for? jeg er skeptisk til alle produkter i utgangspunktet og bruker de kunnskaper jeg har til å tilegne meg ny kunnskap slik at jeg kan sikre kundene mine korekt informasjon og god veiledning og blir derfor provosert når du kommer med en slik utalelse som tidligere .
Lova Skrevet 26. april 2008 #18 Skrevet 26. april 2008 Jeg har alltid brukt Clarins solkrem til barn. Synes den er helt fantastisk, og har alltid vært kjempefornøyd med den.
Mamma*til*3 Skrevet 26. april 2008 #19 Skrevet 26. april 2008 Lurte på om jeg var kommet inn på kranglesiden en stund her... Jeg har god erfaring med cosmica til barn og cliniderm, kjøper kun parfymefri, og kjøper på apotek. Unngår å smøre nær øyne...
mosegrisen Skrevet 26. april 2008 #20 Skrevet 26. april 2008 Det jeg har lært nå er at jeg aldri skal gå til hudpleiere iallefall.... Den som heter Babyline solkrem fikk veldig gode testresultater flere år på rad, den er billig (under 100kr) og helt uten parfyme. Apotek eller Helsekost selger den tror jeg, hele den serien er utrolig god for ømfindlig barnehud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå