mamsen sin Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Hei Jeg har lyst til å skaffe meg et par kaniner jeg. Noen med erfaringer fra dette.Positive og negative.Jeg hadde kaniner da jeg var liten og husker det som veldig stas da
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 hei. jeg har hatt kaniner i over 10 år nå. har ingenting negativt å si om det. er så lettstelte dyr. og kjempekos. men jeg syntes det er viktig at man har mulighet til å la de få hoppe litt utenfor buret. har alltid hatt store luftegårder til de i hagen. altfor mange som har de i små bur og de får ikke muligheten til å bevege seg skikkelig
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 kaniner er kule dyr. men du må ha et kosebehov. for de trenger kos. vil anbefalle deg å kjøpe kaniner som har glatt pels, ellers blir det høy og sagflis over alt
Gjest Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Henger meg på den, hadde kaniner da jeg var lita selv, husker vi hadde en stort utendørs bur på sommeren med mye plass, og så slapp vi dem ut på baksida som var inngjerdet daglig så de virkelig fikk sprette rundt og trimma seg. Hadde stort bur inne også og de fikk trimme seg ved å sprette rundt i stua hver dag, men vi passa godt på at de ikke gnagde på ting når de lufta seg. Kunne tenkt meg kaniner igjen, men skal vente til jentene er 4-5år først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå