Gå til innhold

magen har sunket....håper på svar..

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hver gang jeg reiser meg så er det tungt og jeg får smerter.. men går over.. i går hadde e noien forferdelige smerter.. kom hvert minutt som rier.. var helt sikker på at e skulle føde.. men roet seg etter hvert.. ble litt skuffet men har enda 19 dager igjen så er jo fødeklar. er dette normalt? betyr det at babyen kommer snart..har en gutt fra før og med han var ikke magen så langt nede.. hvorfor slik nå?hvis e gjør noe oxo bare e går litt så blir magen steinhard hver gang.. slitsomt.. noen andre som har d slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har jeg det og, magen er konstant steinhard, kynnere hele tiden. Ofte har jeg veldig vondt og, når jeg reiser meg, eller gjør ting.

Legen sa til meg at jeg nok sikkert ikke gikk over termin i og med at magen er så steinhard som den er..

Skrevet

har også hatt det sånn. Magen er sunket, og ikke for å ta fra dere motivasjonen....men er 6 dager over ultralydtermin og 10 dager over menstermin!

Skrevet

Hehe, jeg har null tro på at jeg kommer til å føde før tiden, selv om legen kanskje påstår det! Går vel over som alle andre! Å det er jeg innstillt på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...