Sjokoladetyven Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Sitter å skal planlegge ferie i juli. Jeg og datteren min på 4 år skal på tur, men vi vet ikke helt hvor. Er det noen som har noen tips?? Jeg kunne godt ha tenkt meg å dra til Azorene, men det er ikke direkte barneferie. Datteren min skal på badeferie til Mallorca sammen med faren sin i sommer, så vi er ikke helt avhengige av badeferie, men det hadde vært veldig deilig. Håper noen har gode tips. Fortell gjerne hvor dere selv har vært på ferie med barna og hvor dere trivdes best
Dotten Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Om du ikke vil reise så langt, har du jo mange steder å reise til i Danmark. Legoland, badeland, dyreparker osv. Og på kysten er det jo fine strender der også! Ellers har du jo Gran Canaria, Kreta, Mallorca og Kypros som er veldig barnevennlige steder å reise da! Har ingen erfaring med ferie med barn selv, da vi kun har vært i Danmark, og det var i fjor, og da var snuppa bare litt over året! God tur!
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Hva med USA. Min mann og jeg skal på kjærlighetsferie til New York snart gleder meg massse =0) Florida er perfekt for en jente på 4. Dit skal vi ta med jentene når de er rundt den alderen =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå