Gå til innhold

Da var første svangerskapskontrollen

Anbefalte innlegg

Skrevet

overstått, må bare vente spent på tidlig ul for å finne ut hvor langt jeg er kommet. Håper det skjer fort:) Vondt å ikke vite synes jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i samme situasjon.... jeg kan være alt fra 6 til 10 uker. Har lyst å vite nå!:) Skal til lege 13 mai, håper jeg får litt svar da.

Skrevet

Var hos legen i dag,umulig for han å vite. Men jeg er enten 6+2 eller 10+2... hehe, skal se vi får smme termin. Blitt lovet ul innen 14 dager,men håper det går i orden allerede til uka:) Håper du også snart får klarhet:)

Skrevet

huff... ja da må jeg vel vente lenger enn til 13 mai da... Men er jo uansett en baby som kommer:) Men er spent på om det blir novemberbarn eller desemberbarn- evt romjulsbarn. Vil helst unngå romjulsbarn, men det er jo bare luksusproblem egentlig:)

Jeg har ikke hatt mensen siden midten av februar, men tok en negativ test i slutten av mars. 11 april tok jeg ny test som var positiv. Hvordan var det med deg?

Skrevet

Mistet spiralen mnd skifte jan/feb. Hadde en liten blødning 13 feb,men ikke som vanlig mens. Derfor er jeg veldig i tvil og det var legen også. Testet meg den 10 april og den slo ut på max 10 sekunder. Litt spennende dette...:)

Skrevet

ja spennende:) Da var det ikke planlagt hos dere heller skjønner jeg:) Jeg hadde akkurat fått tilbake mensen etter forige svangerskap, og rakk å ha den en gang før den ble borte igjen. Sjokk i begynnelsen, men gleder meg til å bli mamma igjen nå

Skrevet

Var vel ikke helt med i beregningen nei. Skulle begynne å søke jobb nå etter endt utdanning og huskjøp, men nå er det nå en liten smurf på vei. Gleder oss veldig, men det er stopp etter denne. har tvillinger på 9 år og ei lita tulle på 8 mnd fra før:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...