Gå til innhold

høyt stoffskifte?


Anbefalte innlegg

Skrevet

va hos legen min å han sa at æ hadde veldi høy hvilepuls, å sa at koinne være høyt stoffskifte. ka e symptoma å sånt på høyt stoffskifte? å e d skadeli for babyen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter også med høy puls - det er ikke uvanlig når man er gravid - men en av de tingene som kan forårsake høy puls er høyt stoffskifte, så de tester alltid for det når man plutselig får høy puls.

 

Legen min gjorde dette i mitt 1. svangerskap samt at jeg ble testet igjen nå.

 

Har slitt med dette i en måned nå og vært både fullt og delvis sykemeldt, men med 1. mann gikk det over etter under en uke.

 

Det var mine erfaringer :)

Skrevet

ja har hatt høy puls hele svangeskape sånn ca... men no mente han at d va litt for høyt... så vist d steig mer så måtte æ ringe til han me en gang... ka e andre symtoma på høyt stoffskifte?

Skrevet

Vet ikke - glemte å si at jeg ikke hadde no problemer med stoffskifte... :)

Skrevet

hmm, får bare vente å se ka blodprøvan sir:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...