pusi og lille pusi:) Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 va hos legen min å han sa at æ hadde veldi høy hvilepuls, å sa at koinne være høyt stoffskifte. ka e symptoma å sånt på høyt stoffskifte? å e d skadeli for babyen?
citten Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Jeg sliter også med høy puls - det er ikke uvanlig når man er gravid - men en av de tingene som kan forårsake høy puls er høyt stoffskifte, så de tester alltid for det når man plutselig får høy puls. Legen min gjorde dette i mitt 1. svangerskap samt at jeg ble testet igjen nå. Har slitt med dette i en måned nå og vært både fullt og delvis sykemeldt, men med 1. mann gikk det over etter under en uke. Det var mine erfaringer
pusi og lille pusi:) Skrevet 25. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2008 ja har hatt høy puls hele svangeskape sånn ca... men no mente han at d va litt for høyt... så vist d steig mer så måtte æ ringe til han me en gang... ka e andre symtoma på høyt stoffskifte?
citten Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Vet ikke - glemte å si at jeg ikke hadde no problemer med stoffskifte...
pusi og lille pusi:) Skrevet 26. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2008 hmm, får bare vente å se ka blodprøvan sir:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå