Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 For nærmere ett år siden fikk jeg innsatt hormonspiral. Og har ikke hatt lyst på sex siden. Føler jeg går på akkord med meg selv når jeg innvilger mannen "kosetid" engang i måneden og han er VELDIG frustrert. I tillegg har jeg sterke humørsvigninger. Bør jeg ta den ut eller kan det bli bedre? Den kostet meg mye tid og smerte og vil ha full valuta for bryet. Legen min sa at sjansen for å reagere på den var meget liten, Jeg kan ikke bruke hormonbasert prevensjon fordi det går på humøret løs. Kobberspiral er ikke noe alternativ heller pga blødningene (jeg har sterk og langvarig mens naturlig). Uff, hva skal jeg gjøre? Hadde det ikke vært for mannen min, så hadde jeg beholdt den. Men stakkaren bør jo få seg noe:( Og jeg liker ikke å gi etter bare for å slippe maset,
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Jeg sliter med samme problemet. Er ikke helt sikker på at det skyldes spirelen, men jeg begynner å tro det. Vurderer et besøk hos legen med det første.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 er det ikke bedre med naturlig syklus og langvarig mens med kobberspiral enn humørsvigninger og lite sex+ frustrert mann? Hadde ikke vært noe vanskelig valg for meg.
NemiW og Ravn Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Jeg hadde tatt den ut og gjort et forsøk med kobberspiral. De to første blødningene etter jeg fikk satt inn kobberspiral, var kraftige og vonde. Etter det gikk det seg veldig fint til.
KaMa Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 Kanskje Nuvaring kan være et alternativ for deg? Jeg kan heller ikke bruke hormonbasert prevensjon, men har heldigvis ingen problemer med kobberspiral. Brukte Nuvaring før jeg ble gravid, og foruten spiralen er det den beste prevensjonen jeg har erfaring med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå