Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Vondt.. He he.. Neida.. Skal ikke tulle.. Er forskjellig på hva folk kjenner vondt henne når de har bekkenløsning smerter.. Jeg får vondt midt mellom bena, Føler som jeg har ti knvier oppi meg som sakte vrir seg rundt hvis jeg er så dum som beveger en muskel i bena. Har vondt når jeg løfter en fot opp, feks når jeg skal gå opp ei trapp eller ta på beg bukse eller sokker..o.l. Jeg får låsninger som låser seg slik at jeg føler bena henger helt fast og vondt når de beveges. Og får låsninger oppi ryggen. Omtrent der bhèn går over. Jeg har det som kalles bekkenløsning med gang vansker. Vondt når jeg skal inn og ut av bil. Inn og ut av seng. Reise meg osv.. Ikke likt hver dag.. Har to barn fra før og da hadde jeg det som beskrevet over. Men fikk god hjelp fra fys.ter. Denne gangen fikk jeg låsninger i ryggen tidlig, og det resulterte i skjevt bekken. Jeg gikk denne gangen ca uke 9 til kir.pr, og han hjalp meg utrolig godt. Han løsnet opp opp alle låsninger og knuter. Og er nå 14+6 og har ikke vært der på to uker. Så håper han kan hjelpe meg i resten av sv.skapet også.. Mitt råd er hvis du har vondt i ryggen. bekken, når du går når du løfter er å gå å få hjelp. Det gjør det iallefall ikke verre.. Og når du får vondt må du slutte med den aktiviteten som gjør deg vond.. Jeg har allti fått beskjed om at jeg skal la smertene mine stoppe meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå