Tirilill Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Magen min har sunket betraktelig på de to siste dagene. I går kjentes det ut som om babyen bokstaveligtlat skrudde hodet sitt ned i bekkenet. Det skjedde når jeg reiste meg opp fra sofaen, var noe inni hel... vondt. Holdt på å miste tallerkenen som jeg bar på. Varte i 10 sekunder omtrent. Og magen ble mindre etterpå. Noen flere som har opplevd det??
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Sånn hadde jeg mye av her om dagen, flyktelig vondt! Så nå burde han ligge godt nede i bekkenet altså
fullfartheledagen-med en til! Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Førstegangs her:-) Hos jordmor for noen dager siden, sa hun at hodet var knapt festet, hadde liksom begynt å feste seg.Dagen før hadde jeg masse og intense kynnere, hadde det noen sammenheng tro? Tror ikke han har festet seg helt ennå, men synes det er så vanskelig å se selv om magen har sunket. Så...da har den vel sikkert ikke det? Merker de fleste det tydelig, når hodet fester seg og at magen synker?
Tirilill Skrevet 25. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. april 2008 De fleste får lettere for å puste når magen er sunket. Jeg synes rett og slett magen er mindre og henger lenger ned. Ikke presser rompa til babyen på det punktet som han har gjort i flere uker. Har hatt veldig vondt på et sted inni livmoren fordi han har ligget der å gnisset seg mot det. Kjenner ikke det i det hele tatt. så han har definitivt lagt seg lenger ned.
fullfartheledagen-med en til! Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Oki, da har min lille definitivt ikke festa seg ennå... Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå