Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Synes 2åringen min er så skjønn!!! Hun snakker om babyen mye hver dag, og jeg vet at selv om hun er godt forberedt kommer hun til å få seg et lite sjokk når babyen faktisk kommer. Men det er så mange søte hendelser i disse dager!! I helgen da jeg fant fram bagen til barnevognen, la hun seg oppi der.....Så så hun litt misfornøyd ut, og så sa hun: "Nei, denne er liten. Babyen kan få den".... hihi!! Og når noen av klærene hennes begynner å bli trange sier hun. "Denne er liten, pakke den vekk og gi den til babyen". Ellers er hun veldig opptatt av at familien er en enhet. Det er pappa, mamma, Susanne, babyen og pus! Hver gang hun snakker om at vi skal noe ramser hun opp hele gjengen! En dag hun ble slått i hodet med en spade i barnehagen av en gutt, sa hun dette da hun kom hjem. "Tobias hadde ikke lov å slå. Pappa si nei til Tobias, mamma si nei, pus si nei og babyen si ned til Tobias". Haha,både babyen og pus skal beskytte henne!!!! Hun er søt da!! Og hun er veldig opptatt av at det er hennes baby, og sier hele tiden at alle må holde babyen forsiktig! Og hun har lyst å gi babyen tåteflaske og smokk! Men ikke hennes smokk, for hun skal kjøpe ny til babyen!!
Trulte76 Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Jeg har en 6 åring som gleder seg stort til å bli storesøster. Hun er minstejenta mi da I begynnelsen sa hun at hun skulle trille vogn på verandaen her. Så skulle hun passe babu´yen når jeg skulle på butikken. For da skulle hun skifte både tissebleie og bæsjebleie visst hun måtte det hehe. Trur hun føler seg litt større enn hun er Så i går så spurte hun så fint om babyen kunne lige på hennes rom. Hadde veldig lyst til at han skulle ligge der. Så spurte jeg hva hun hadde tenkt å gjøre når den våknet om natta? Jo da skulle hun finne mat til han å gi han mat Så trur hun blir en hjelpsom søster ja
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 25. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2008 De er så søte!!!
Trulte76 Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 ja det er iallefall sikkert Ho på 9 år er ikke fult så engasjert..hun skulle lytte på magen min i går da å høre om hun hørte hjertet Men ellers er det kun ho på 6 som er utrolig engasjert og gleder seg vilt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå