Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 "Se her, enda mer trist" - "Se, så trist!" Jeg mener.. Tar dere en slags syk glede i det der?
Gjest Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Må ærlig innrømme at jeg har lurt litt på dette selv noen ganger, hvorfor noen oppsøker slike ting.
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Ja, for noen her inne LETER faktisk opp triste ting. Det er sykt
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 syns personlig filmen var utrolig fin, som et minne om denne gutten... de som ikke syns det er fint trenger jo ikke å se på. finner ikke noe glede i det, men syns det er fint at foreldrene har laget denne nydelige filmen, og siden de har lagt den ut på nett regner jeg med de ønsker at folk kal få se litt av det korte men veldig fine livet. sånn jeg tenker ihvertfall =)
Dunder Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Har også lagt merke til det. Men det er jo ikke bare her inne, da. Pervers tabloidisering av tragedier ser vi jo over alt..
Bring_it_on!!:)) Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 Jeg leter aldri opp triste ting ... Jeg kan godt se en video som blir lagt ut her på siden.. men leter ikke etter det.. Prøver jo ikke akkurat og gjøre meg selv trist heller..
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 Jeg er nok "syk".. men jeg ser faktisk ofte på triste ting osv.. det intresserer meg.. aner ikke hvorfor.... =/
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 25. april 2008 #8 Skrevet 25. april 2008 å se nyhetene på tv2 er jo forøvrig like ille. 20 minutter med tragiske sjebner det også...
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 25. april 2008 #9 Skrevet 25. april 2008 Ja selvsagt, men jeg syns det er rart når folk oppsøker videoer, leter etter nye for så å dele de. Selv om videoen er fin så må man ikke dele alt. Man MÅ heller ikke søke etter nye. Det er virkelig spesielt. Og, når dere ser en trist, video, hvorfor viser dere den til andre? Er det fint at andre også er triste? Jeg skjønner det ikke. Jeg er nok en kald fisk for jeg gråter aldri av sånne videoer, jeg ser sjeldent på de og når jeg gjør det så tenker jeg at det var kjipt, veldig leit for de det gjelder, fin musikk o.l men jeg blir ikke emosjonell av det. Og jeg bryr meg ikke mindre om mennesker av den grunn. Jeg syns bare det er rådrøyt.
Gjest ->>- Skrevet 25. april 2008 #10 Skrevet 25. april 2008 Åpenbart. Dib er jo sosialpornografiens høyborg. Og dersom noen kjenner kusina til søstra til morra til en unge som dauer av kreft eller noen som føder tre måneder for tidlig e.l. storkoser vi oss med oppdateringer, akking og kvasi-empati i lange tider.
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 25. april 2008 #11 Skrevet 25. april 2008 Ja, fy faen, det er sinnssykt!!
Mor di! Skrevet 25. april 2008 #12 Skrevet 25. april 2008 Det er vel de avisoppslagene med de verste tragediene som selger mest...? Sier litt om menneskene og deres trang til å velte seg i andres sorger. Er litt lik selv, men jeg oppsøker ikke triste ting. Men er veldig nysgjerrig om det dukker opp noe.
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 25. april 2008 #13 Skrevet 25. april 2008 La ut link til den andre sangen fordi det er en utrolig fin sang, satt ikke da og leitet opp triste ting, men en annen sang. syns den er fin men trist (som mange andre sanger jo er) Link til første filmen fant jeg i går da jeg tilfeldigvis leste gjennom gamle tråder på din baby. La den ut fordi jeg syns den var fin. Om du ikke syns det er fint er det jo helt greit, folk er forskjellige. noen leser bøker fra virkeligheten, noen ser filmer basert på sann historie, noen hører musikk (ofte inspirert av sanne hendelser) andre finner en minnefilm fin - og selvfølgelig trist.
Gjest Skrevet 25. april 2008 #14 Skrevet 25. april 2008 Ja, det ligger vel i mange menneskers natur - som mye annet...
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 25. april 2008 #15 Skrevet 25. april 2008 Hvis du lette etter sangen - hvorfor la du ikke heller ut link til musikkvideoen? Hvorfor må du ha med noe tragisk? Jeg vet at virkeligheten kan være hard men jeg syns det er helt sinnssykt å velte seg i tragedier.
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 25. april 2008 #16 Skrevet 25. april 2008 var det ikke det jeg gjorde da? la ut link til musikkvideoen...
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 25. april 2008 #17 Skrevet 25. april 2008 Nei det varj o "enda mere trist" og den "store gråtedagen" - og den forrige videoen var jo sosialpornografi i stor stil. Hvis det var en musikkvideo du la ut forrige gangen så ok.
Gjest Skrevet 25. april 2008 #18 Skrevet 25. april 2008 Ja, det er jo en slags underholdnig for noen, gud vet hvorfor... Å sitte på youtube å lete etter triste filmer for eks ser jeg ikke helt vitsen med..
☆Anonymia☆ Skrevet 25. april 2008 #19 Skrevet 25. april 2008 kan se linker som blir lagt ut her men jeg leter ikke opp videoer nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå