Gå til innhold

Så vanvittig sliten

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Jeg orker knapt å gå opp trappa jeg.... Både i går og i dag har jeg vært så ekstremt sliten. Ikke har jeg gjort noe de dagene før som skal tilsi at jeg skulle gå i kjelleren nå heller....

Er det normalt å bare bli slik helt uten energi. er 32+2 og har ei meget aktiv jente i magen. kan det være grunnen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er helt normalt. Jeg har hatt det slik selv over en lengre periode nå, er nå i uke 36. Ble sykmeldt av andre årsaker og tenkte at jeg skulle få gjort sååå mye hjemme. Men alt jeg vil er å ligge på sofaen og dorme. Man er ikke egentlig trett men så slapp.

Men du kan jo kanskje sjekke blodprosenten din?

Skrevet

Jeg var også veldig sliten rundt uke 32 - og fram til ca. uke 36 da jeg heldigvis begynte å kvikne til igjen. Babyen vokser mye, og skal bli stor og sterk nå - så den suger krefter, rett og slett. Det hjalp meg å tillate meg å sove lenge om morgenen - gjerne 11 timer hver natt, om du har anledning til det. + gå små turer og få litt frisk luft når du føler at du greier. Jeg trappet også noe ned på jobbingen. Selv om jeg fikk dårlig samvittighet, så var jeg sjanseløs med tanke på konsentrert arbeid og å være effektiv. Håper det bedrer seg snart! En fattig trøst er at du ihvertfall ikke er alene om å føle deg matt og sliten nå. Og sannsynligvis vil du får mer energi mot slutten :)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Jeg er sykmeldt og har vært det hele veien desverre så tid til å sove osv har jeg :-)

Jeg sover stort sett mellom 10-12 timer hver natt. Skal jeg opp til en bestemt tid må jeg sette klokka på ringing.... I dag som jeg ikke hadde noen planer så tenkte jeg at NÅ skal jeg få sovet ut skikkelig godt, men tror du ikke jeg våknet relativt tidlig alikavell :-(

Blodprosenten min var fin sist jeg målte den i alle fall. Får vel bare se det an noen dager og høre når jeg skal på kontroll neste uke.

Skrevet

hei;)jeg sliter også med å være sliten å trett til en hver tid.ikke noe særlig da man har 2barn som krever sitt.man føl at man ikke strekker til.håper dette går over om ikke så lenge...er snart 31uker på vei med nr,3;)

Skrevet

Jeg blir andpusten av å sitte i sofaen.. Tror det kommer av at barnet ligger så høgt opp, å presser mot lungene.. Siste 4 ukene av forigesvangerskap var pyton, da var alt ett ork. Å jeg følte meg konstant sliten.. Ble bedre etterfødselen. =) Å etter en mnd. så var jeg i go go form igjen.

Skrevet

Jeg også!

Er bare 28 på vei. Blir sliten av ingenting og synes det er tungt bare det å sitte! noe som plutselig har begynt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...