stinky-monkey Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Står at livmoren min er på størrelse med et gåse egg nå, men hvor stort er det da? Mindre eller større enn et vanlig egg?
lilletrollet Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 det er nesten dobbelt så stort som et hønseegg.
stinky-monkey Skrevet 25. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2008 Oi, så kult, da :-) He, he.. da har jeg kanskje en grunn til at magen stikker litt ut, selv om jeg bare er 2 mnd på veg :-) Går liksom å holder magen inne jeg, for syns nesten det er flaut å ha mage når man er så lite langt på veg. Men er jo gravid for 4. gang, og magen blir jo fortere stor for hver graviditet har jeg hørt. Kanskje jeg bare skal slippe ut magen og bare være "stolt" over den..he, he :-)
lilletrollet Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Det har jeg gjort. Slipper den ut i det fri. Andre gangen for meg dette her. Og så er det jo så ufattelig deilig å sulle rundt i jobbebukse hjemme og mannen min er stadig vekk borte og stryker på magen og sier gode ord til det han er overbevist om er ei jente.
stinky-monkey Skrevet 25. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. april 2008 He, he.. så koslig, da :-) Du er heldig som har en mann som er opptatt av magen og graviditeten din. Min mann snakker aldri om at jeg er gravid. Eneste han er opptatt av er den bilen vi må kjøpe oss, siden vi nå blir 6, og ikke har plass i vanlig bil lengre. (selv om det var hans forslag at vi skulle ha en til, likevel virker han ganske uintresert.) Men, men...
Line m 3 Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 Jeg måtte fnise litt da jeg leste innlegge ditt. Disse mannfolkene. Samboeren har allerede kjøpt ny bil han! Til tross for at jeg bare er i åttende uke Stasjonsvogn med god plass til 5+barnevogn er innkjøpt. Tror ikke du skal tolke det negativt Menn og kvinner tenker annerledes vettu
Lone27 Skrevet 26. april 2008 #7 Skrevet 26. april 2008 min er også så stort som ett gåse egg nå men merke ingen mage enda kanskje litt hard i magen om kveldan men ellers ikke noe spes.. men de her mannfolkan blir man nu overaska over stadig,min hadde nu tenkt over hvordan barne vogn vi skulle ha jeg har ikke selv tenkt så langt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå