Gå til innhold

Pappaer kan dere svare?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet j ikke har noe her inne å gjøre, men har bare lyst til å høre hva dere sier. J er nå gravid med nr 2 og barnefaren vil ikke ha barnet. Han vil j skal ta abort, men har ikke gitt meg et ordentlig svar på om d blir slutt hvis j beholder d. Tror dere han snur om etter hvert? Han er ikke særlig interessert i å snakke om d, og j begynner å bli lei av å ikke vite hva som skjer. Har dere noen meninger om dette? D ser ikke ut til at d blir abort. Er nå 10 uker på veg og j har lyst til å beholde d. Har ikke lyst til å bli alenemamma til 2 barn, men j klarer ikke å ta abort uten å tenke å d hver dag resten av livet mitt...

Kom gjerne med synspunkter eller erfaringer hvis dere har. J tar imot alt. Trenger å høre meninger fra d mannlige kjønn også...

På forhånd takk. Håper på svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare det at han vurderer og gå fra deg p.g.a at han har gjort deg gravid,er grunn nok til og tuppe han ut.alle vet va som kan skje når en mann og en dame har sex!

At han ikke tar ansvar for det han har vert med å skape,høres ikke ut som en mann, men en utkknemlig guttevalp.Kjenner ikke "gutten" din men ut ifra det du skriver, tror jeg du og dine to barn greier dere bedre uten" guttevalpen".Og bli gravid er ikke en selvfølge mange,så jeg mener du burde vere glad for at du er det

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...