Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Med to små bartn fatter ikek barnefar at jeg er sliten og ikke orker alt mulig.. Han ser ingenting tror jeg sitter med beina i kors hele tiden og ungene går på villstyr, aner ikke hvor mye jobb det er og sånn.. fane jeg blir så irritert..Bare det at jeg aldri har tid til å være for meg selv likosm, han går på trenign og tar badstu og solarium hver dag.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Det er derfor vi har fedrekvote! Mannen min fikk et helt annet syn på "husmortilværelsen" etter noen uker hjemme mens jeg var på jobb. Når jeg med litt ironi og glimt i øyet spurte etter de samme tingene som han hadde forventet av meg la han seg helt flat.. Nå setter han virkelig pris på alt jeg gjør her hjemme mens han er på jobb, og han vet også at han ikke kommer til å klare å leve opp til "min" standard når han skal være hjemme fra midten av mai ;-) Eneste rådet jeg har er å komme deg ut av huset så han får prøve seg som husfar. Om ikke annet så ihvertfall en hel lørdag, si du skal møte en venninne og handle litt klær til 17.mai, så får han en hel dag med ungene alene. Sørg for å legge igjen handlelapp så han må på butikken, sett på en vaskemaskin så han må henge opp osv. Lykke til! PS! Høres ut som du har en sånn bortskjemt mann som aldri kommer til å tilby seg å være hjemme mens du får litt alenetid, du må bare forlange det. Ikke la deg tråkke på på denne måten...
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Ja nå er vel saken at jeg er alene mor, men vi holder på å finne tilbake til hverandre.. når jeg sender melding og sier at i dag begynte våres dag 05.00, så få rjeg melding tilbake klokken elleve, å jeg har ikke tid til å sende medling nå, må løpe på trening nå, sov helt til nå, er helt tom. osv..
KaMa Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Har ikke barnefar samvær? Kan du ikke be ham om å ha barna en helg? Hvis du ikke kan det, hvorfor ønsker du å finne tilbake han da? Ikke for å være kjip altså, men han høres jo ikke akkurat ut som et kupp, om han ikke kan gi deg noe avlastning.. :-/
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 han er fr til hun yngst og har hun en del, men hn ser ikke at det er jeg som har det hverdagslige livet... han aner nesten ikek hva det vil si å ha barn og alt som må gjøres.
KaMa Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 Kinkig situasjon.. Men eneste måten han kan forstå det, er om han er alene med dem, over en dag eller to.. Du får trøste deg med at vi er veldig mange andre som forstår godt hvor travelt og slitsomt det er. T.o.m. med bare én.. :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå