Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har PCOS og etter årevis (ja, selv om jeg er ung) med eggløsning"leting" og voldtekt av daværende kjæreste i periodene jeg kaaaanskje hadde eggløsning, så har jeg nå skjønt at jeg kanskje trenger litt hjelp av medikamenter...

Er singel, og har bestemt meg for å benytte meg av denne muligheten som er i Danmark. (Akk om lovene kunne blitt litt mindre firkanta her i Norge også!)

Men... Jeg tviler sterkt på at min fastlege vil gi meg Pergotime nå. Han foreslo at jeg sikkert måtte ty til slikt hvis jeg ville prøve å bli gravid, med en mann.

Uten mann, ingen pergotime.

Hvor kan man da få dette?

Kan evt Nordica sende resepter i posten?

Ikke så fan av dette lillepille.com greiene :)

På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nordica vil sende deg resept på Pergotime on du har bruk for det.

Skrevet

Jeg fikk respet etter en samtale med Hans på Dansk fertilitetsklinikk. Veldig hyggelig samtale og det føltes trygt og godt å være der ansikt til ansikt. Spesielt siden jeg også fikk en scanning samtidig da jeg var der å snakket med han. Da kunne han se at eggene ikke var skikkelig modne og trengte et startkick, som han sa.

...og her sitter jeg å venter på mensen.... slik at jeg kan poppe piller.... før jeg får tatt en scanning..... for deretter å sette sprøyte....SÅ er det rett til Køben :-)

Skrevet

Så kan du sikkert også få dette fra en gynekolog i hjembyen din.

Skrevet

jeg fikk det fra gynekolog i hjembyen, jeg. sa at jeg var til fertilitetsbehandling i danmark, og at de hadde bedt om at jeg satte i gang med tester og pergotime før jeg kom. resept uten spørsmål.

hvis man er redd de vil si nei, er det bare å la være å "skravle i vei" som man nok har en tendens til når man er i forsvarsposisjon, he-he...

lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...