RTprøver Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Jeg har PCOS og etter årevis (ja, selv om jeg er ung) med eggløsning"leting" og voldtekt av daværende kjæreste i periodene jeg kaaaanskje hadde eggløsning, så har jeg nå skjønt at jeg kanskje trenger litt hjelp av medikamenter... Er singel, og har bestemt meg for å benytte meg av denne muligheten som er i Danmark. (Akk om lovene kunne blitt litt mindre firkanta her i Norge også!) Men... Jeg tviler sterkt på at min fastlege vil gi meg Pergotime nå. Han foreslo at jeg sikkert måtte ty til slikt hvis jeg ville prøve å bli gravid, med en mann. Uten mann, ingen pergotime. Hvor kan man da få dette? Kan evt Nordica sende resepter i posten? Ikke så fan av dette lillepille.com greiene På forhånd takk
bkatrine med bitteliten spire Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Nordica vil sende deg resept på Pergotime on du har bruk for det.
Gjest Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Jeg fikk respet etter en samtale med Hans på Dansk fertilitetsklinikk. Veldig hyggelig samtale og det føltes trygt og godt å være der ansikt til ansikt. Spesielt siden jeg også fikk en scanning samtidig da jeg var der å snakket med han. Da kunne han se at eggene ikke var skikkelig modne og trengte et startkick, som han sa. ...og her sitter jeg å venter på mensen.... slik at jeg kan poppe piller.... før jeg får tatt en scanning..... for deretter å sette sprøyte....SÅ er det rett til Køben :-)
eva37 Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Så kan du sikkert også få dette fra en gynekolog i hjembyen din.
"charlie" Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 jeg fikk det fra gynekolog i hjembyen, jeg. sa at jeg var til fertilitetsbehandling i danmark, og at de hadde bedt om at jeg satte i gang med tester og pergotime før jeg kom. resept uten spørsmål. hvis man er redd de vil si nei, er det bare å la være å "skravle i vei" som man nok har en tendens til når man er i forsvarsposisjon, he-he... lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå