moota m storebror&lillebror Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Jeg slapp storesøster ut på terrassen. Etter et par minutter våkner lillebror og jeg tar med meg noe som skal legges på plass i naborommet. I det jeg kikker ut av vinduet ser jeg at porten på terrassen er åpen (ånei jeg glemte å låse den igår) og at storesøster er vekk. Jeg går ut på terrassen, men hun er borte. Jeg lar lillebror ligge og løper og tar på støvler og løper ut og ser etter henne. Da ser jeg at hun går å tusler i nabohagen. Naboen og sønnen som hun leker litt med er i butikken, og vi venter på at de skal komme opp slik at de kan leke. Men det er 80 i fartsgrense på den veien som hun har gått 50 m på for å komme bort til dem. Vi har inngjert jorde og hun har gått rundt! Fy fader jeg blei redd, selv om jeg visste at hun hadde det jo godt nå, for nå var hun jo der borte. Jeg hoppa over gjerdet og løpe bort og rev henne med hjem. Sa mange ganger at hun aldri måtte gå bort dit alene! Aldri!! Aldri! Håper hun forstår at hun ikke skal gå bort dit! Hun er ikke fyllt 3 år en gang!
Gjest Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Det er fort gjort ja...har selv ei på 2 1/2år....vet hvor kjappe de kan være.
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Hun skjønner kanskje det og du skjønner at du må passe bedre på henne heretter! De små er de reneste Houdinier,utrolig hvor de klarer å komme til. Det var godt å høre at det gikk godt denne gangen. Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå