Gå til innhold

Er jeg unormal?!`?!!!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

som jobber 70% i barnehage på småbarnsavdeling og er i uke 36, og har slitt litt med bekkenløsning?

Finnes det andre der ute som jobber i like stor prosent som dette i liknende yrke?

Jeg hadde nok jobbet litt mindre, hvis jeg ikke var så ny på rbeidsplassen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobbet i 70% stilling som hjelpepleier helt til jeg gikk ut i permisjon..

Skrevet

Du er en av få vil jeg tro, i slike yrker er det slitsomt å jobbe med bekkenløsning og tung mage.

En nær bekjent gikk ut i sykemelding en måned på vei - siden hun jobben i bhg! Hun flyttet, men legen beholdt hun så hun kunne gjøre det samme i neste svangerskap også...

Skrevet

Du er heldig! Kanskje unormalt heldig. Heldig som ikke har værre plager enn at du klarer å jobbe så mye. Merker jeg blir irritert her, når jeg får inntrykk av at folk synes de er bedre enn andre fordi de ikke trenger sykemelding. Hvert svangerskap er forskjellig!

Hadde du hatt skikkelige bekkenplager eller andre plager, så hadde du ikke klart å gjøre jobben din, og da hadde du blitt sykemeldt uansett hvor lenge du hadde vært på arbeidsplassen.

Hilsen en som fryktelig gjerne skulle klart å jobbe mer, men som i stedet har måttet slite seg gjennom tunge dager med masse vondt.

Skrevet

Hva er det du prøver å få frem med dette innlegget, HI?

Skrevet

forskjellige småting, hahaha eg tror du e misunnelig for at du e latere enn meg:) :)

Skrevet

Så bra at du er i så god form at du klarer å jobbe såpass mye i en så tung jobb :-)

Skrevet

Jobbet i 77,5 % aktiv nattevakt, vernepleier til jeg var 8 mnd på vei. Slet med bekkenløsing fra 5 mnd. Fikk fysikalsk behandling tre ganger pr uke.

Så du er nok ikke alene!

Skrevet

Gjennom dette innlegget klarer HI å gi et så godt bilde av seg selv, at jeg nesten kan "se" denne barnehageASSISTENTEN gjennom skjermen.....Gratulerer!

Skrevet

Tusen takk:)

rettelse; pedagogisk leder 2, men ellers riktig:)

Hilsen HI

Skrevet

Førskolelærer 2, mener du nok at du skulle ønske du var....

Skrevet

Har du ett poeng, eller sitter du bare og nyter utsikten ?

Skrevet

Så der ble det stille på den hardtarbeidende førskolelæreren med sterk bekkenløsning, ubeskrivelig kvalme og risikosvangerskap.......

Underlig.....

Med dine holdninger og din (evt mangel på) selvinnsikt, må du være utrolig god på foreldrekontakt i jobben din.......en aldri så liten digresjon

Skrevet

Har en venninne som jobber i barnehage og hun sier at det er bedre folk blir sykmeldt når de er gravide og får bekkenløsning eller andre plager i stedet for å bli på jobb og bare fungere i de lette delene av jobben samtidig som det ikke blir tatt inn vikarer for å hjelpe til med de tunge tingene. Kan man ikke gjøre jobben 100% bør man bli hjemme så det må settes inn vikarer.

Skrevet

en pedagogisk leder er vel en førskolelærer så vidt jeg vet. hvorfor må noen svare så frekkt? er det liksom noe galt med spm til HI her?

hvis du er frisk så er det jo ingen fare for at du skal jobbe så mye, men du går vel ut i permisjon nå da skjønner jeg? hadde jo blitt sykmeldt om du hadde sterke plager.

Skrevet

Jeg er pedagogisk leder 2, ikke noe førskolelærer 2. Klovn

Skrevet

Jeg beskrev ikke meg selv som ped.leder i innlegget for det har ingenting å si for det fysiske arbeidet jeg gjør. assistenter arbeider like hardt som meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...