Vibeke&gullguttene:) Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 føler det løsner litt ikantene uansett hvor jeg har det.. hehe er det normalt?? redd for at det ikke funker...
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 jeg har brukt p-plaster rundt 1 år nå.. og mot slutten av uka (rett før du bytter) så har det løsna litt, hender innimellom at det gjør det tidligere oxo.. men det har fungert selv om det har løsna litt så tror det er normalt da
Vibeke&gullguttene:) Skrevet 25. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2008 hvor har du det?? prøvd både på magen og rompa... men det blir sånn møkkete i kantene...
Gjest Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 har brukt det nå i 4 mnd og som hun over sier så løsner det litt i kantene på slutten av uka. men har jo funka bra for det:) jeg har det enten på overarmen eller på ryggen.
Nusketuska og Guttebassen Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Det samme skjedde med meg, jeg ble gravid etter å ha brukt den i 4mnd. Hadde den bak på ryggen,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå