Gå til innhold

Noen som vil bli med på byen i dag??? ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har barnevakt i kveld å har såååå lyst ut men seff ingen som kan når jeg har fri! :(

Ble slutt med typen i går så trenger virkeli ut å slå meg litt løs hehe!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, da skulle en tro du burde ha noen venninner som ville støtte deg litt? Hvor bor du da? Jeg har ikke barnefri denne helgen, men skulle gjerne tatt et glass vin med deg :)

Skrevet

Jeg bor utenfor Bergen jeg!! Alle e travelt opptatt så vurderer faktisk å ta turen ut alene hehe men får se om jeg tørr ;)

Skrevet

Å dra ut alene er ikke så dumt faktisk, drikk noen glass vin/øl før du drar ut, dra på en liten litt mer intim plass enn ett digert utested, slå av en prat med folk når du står ved bare/ står ute å røyker/står i dokø osv osv, eller med vakter og bartendere, det kan fort bli en riktig koselig kveld:) Har selv dratt ut alene noen ganger og hatt det mer gøy enn noensinne, har veldig med hvordan holdning man drar ut med, smil og vær glad og det blir ikke noe som helst problem å få selskap av folk iløpet av kvelden:)

Skrevet

så synd at du ikke bor i trondheim da! for jeg har barnefri og skal ut i dag. :) men gå ut alene og kos deg! ha en positiv holdning og du få selskap om du har lyst til det! :) kos deg! SKÅL:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...